Rabu, Januari 05, 2011

“One Step Closer to the Maxis Om Nom Nom Race“

"why you would love to be a part of this Maxis Om Nom Nom Race"

Adoi, macam tak percaya pulak acik nak torai masuk "Maxis Om Nom Nom Race" ni haa..
Buleh ko acik kau ni?
Ececeh, ni ala2 Amazing Race la tapi berkaitan makanan.
Ofkos acik bole, tengok badan la..Sasa, kacak, comel, kiut semua la eh lupa penyayang masuk sekali dalam bakul (Lempang plzz.. )


Bila ni akan terjadi?

Date: 15 January 2011 (Saturday)
Venue: Modesto’s, Ground Floor, Capital Square, 7 Persiaran CapSquare 50100, Kuala Lumpur
Time: 8am-7pm (all participants must register before 9am)
Dress code: customized “The Maxis Om Nom Nom Race” T-shirts will be provided (please indicate your desired size in your blog post entry)
(Acik nak saiz XL tauuuu..)

Buat pengetahun semua, Acik pernah memenangi dan Menjuarai Pertandingan makan sate yang terbanyak, selain itu jua menjadi Juara lagi dalam pertandingan makan nasi impit dan kuah kacang terbanyak. Haishh kalau nak cerita 8 hari 10 malam tak tentu habis.. Kesemua nya acik sapu bersih weh, Juara dan Juara. Menangis nangis semua peserta lain, Kasihan sungguh acik melihat nya. Tapi Acik tak angkuh la, rilek je orang kata sebab semua kejuaraan tuh acik dapat DALAM MIMPI! Mencik btol uols!

Jadi..... Kasik la chance kat acik weh masuk ini Maxis Om Nom Nom Race puhlez... ececeh.. :P

Tengok ler hadiahnye kalu menang : (Jgn juling2 mata tuh ..hehehe)
PRIZES:
There are 2 main prizes to be won. The 2 teams who earn the most points will win the following:
1st Prize: A trip to Hong Kong 3 days 2 nights with 5-star accommodation (for the winning team members of 4 pax) worth RM10,000- (And also 1 free smartphone each)
2nd Prize: 4 x free smartphone – 1 per winning member.
All 60 participants will be rewarded with Maxis goodie bags

Nak Geng nan sape kalau dapat ? : tak tau la...Sesape saje, kalau cakap nak geng dengan kakJemah atau KakPeej tentu2 nya tak dapat ahaksss :P

~ Seramai 60 orang Blogger yang akan menyertai race ini dan mereka akan dibahagikan kepada 15 kumpulan maknanya 1 kumpulan ada 4 org gituk.

~Setiap kumpulan akan dibekalkan iPhone 4, the Finder301 application and Wireless Broadband,semua menggunankan rangkaian maxis. (Pinjam la wehhh Iphone korang nak praktis.. poyo jap! ahaha) Meh Klik Sini weh.... http://www.maxis.com.my/personal/broadband/wireless_allplans.asp http://itunes.apple.com/my/app/maxis-finder301/id375530216?mt=8##

Best kan uols.

Mudah2 an dapatlah ye.Dapatlah kita bergumbira selain beramah mesra diantaran Blogger. Thanks Nuffnang and Maxis! :)

Nota Nom Nom : Berbekal kan KG berat badan, acik Link kan Post ini.. yehaaa :P

2 ulasan:

  1. wei nak join gaklah...wakaka tp xde geng mcmmn...

    BalasPadam
  2. dak...cpt weh...aku pn xde geng..mane tau kite dpt geng..ko wt dulu post utk contest ni....letak name aku jd geng ko...

    BalasPadam

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...