Ahad, Januari 23, 2011

Danish kena Dera???

Halamak...
Siapa gerangan nye yang dah mendera dan menumbuk numbuk macam tumbuk padi si budak bucuk Danish Haikal ni...??

Sedihye muke die......
Sob.. sob...
Aik.. Suka pulak dah?
Sengih2 je ni?
Nak kena belasah lagi ker?

Sesape nak amek stund man leh tempah ini budak, sangat dasyaaatttt... ni Kak Lang la makeup, dah takdo kojo agak eh.. hehehehehe


Wah... Dah insaf ape???
Adoi. rosak rosak..
Ni Dak Laki hoih bkn pompuan.. Tapiiiiiiiiiiiiiiii somel yang amaaaattttttt pakai tudung!

Nota Gedik : Oi.. oi ni pakai tudung Along kan kan... Belasah nakkk? huhuhuhuhuh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini