Selasa, Ogos 17, 2010

Pelik?tapi benaran dong.... :P

Keindahan ciptaan Allah...
Setiap kejadian mesti ada hikmahnya...


wahh..sweet lar..
nampak kaki baby uolssss...
Comel jerk... :)


Lihat ler mate nye...
kalau buleh..
Acik Penin uolsss...sangat pening....hellppp

Pisang berbuah dalam batang pisang??
Subhanallah.....
Durian ni kegemaran acik uolss...
hakhak..
Mak acik mesti tak bole duk diam nampak deriaaan neh hukhuk
tapi isi berwarna merah?
nape eh....hekhek
Nota Lemaks : Subhanallah... Allah Maha Besar... :)

Mengelakkan Kemalangan?

Kemalangan dalam bahasa perancis ..erm ermm acik pun tak tau.. wakaka
Tak kira la, bulan apa pun kemalangan tetap ada.
Di mana sahaja..
Meragut nyawa...
Kehilangan ahli keluarga...
Erm....Sudah ketentuan Allah..
Alfatihah untuk keluarga yang telah kehilangan ahli keluarga dalam kemalangan Jalan Raya...

Wooooo..ok2 da abes kisah sentap..
Insafffff weh...
Ni....acik nak share dengan uolss salah satu cara nak kurangkan kemalangan atau nak bagi pemandu toksah ler bawak kereta melaju bagai nak rak uolsss :P


wah...Gile ke hapa engkorang nak bawak kereta nak langgar lobang ni kan.... kelassss

aduh.. camno nak bawak kereta lalu jalan ni uolsss??!!

Hakhakhak..... Hambek uolsss.
Rupe rupenye yang adoooooo.....
Pasti kaw2 nye kena makisss kan.. hekhekhek :P
Nota Lemaks : Memandu berhati hati wokehh...... Ingati la insan yang tersayang..Selamat Hari Rayaaaaaa.. owh motip nak raye cepat2??!!hukhuk

Tema Perkahwinan Idaman Uolss?

Uolss,
Setiap wedding mesti ada tema kan?
Kaler tema ler, kuning biru ceklat pepel.. kelasss noks
Nanti acik nak kahwin sok ingat nak pilih tema antara di bawah...
Layan la uolsss :P


wow, hot...tak dapek la acik nak bayangkan tema cenggini...
Mak abah acik nak pakai baju ape weh...so hot!! agagaga


walaweh...ni pun nice, over theee ngkooo...



aaahaaaaa......tema ni cam mantap...
mesti menggeletek kengkawan acik bile acik pilih tema ni...
hambek kauuuuu...ijaaau muke ko..wakaka


tentera??askar??perghhh...uolsss


ini kurang hot.... argg selamba je kau acik nak kritik tema org..wakaka

Nota Lemaks : Ehem ehem...rerakan acik...siap sedia nk pi serang butiks okeh..Acik nk tema lain dr yang lain..Rasakan kau!!! wakakakaaa

Hati yang kau guris.. :(

Salam Uolss...
Wah matikssla tajuk..
Hatiku yang kau guris..kelasss
Sebenarnye benda camni tak patot sangat jadi,
di bulan yang mulia lagi indah ni acik taknak la kepoh ke buat hal ke...
Tapi Uolsss...
Acik nih Insan Biasa...
Yang ada hati dan naluri kesedihan kan....

Acik ingin menasihati Uolss...dan diri acik sendiri
Jagalah kain kain carik memasing..
Jangan mudah cerita sana cerita sini..
Padahnya org yang dicerita tu kembali memekak kt telinga kan...
nak kabo ke deme kan...

Sedeh Uols..
Bukan sekejap2 jadi rakan sekerja..
Kenal luar dalam dah kot..
Rahsia cinta, rahsia umahtangga suma tau kot..
Tapi disebab kan perangai membizi tak dapat dihindar makin ramai menyampah menengok nye....

Acik bukan lepas geram...
Cume galak nak menaip....
Sedeh...
Kalau la time uolss bace ni airmata leh mencurah curah depan pc dah mencurah dah uolss...

Takpelah..ARini mungkin beliau amat bahagia melihat kejatuhan saya...
Ni tempat saya mencari rezeki nak tolong mak ayah saya..
Insyaallah Allah redhakan nya...
Allah sentiasa akan beri kekuatan untuk acik cari rezeki...Amin....

Nota Air mata meleleh : Acik Redhaaaa dan sentiasa maafkan apa jua kata umpatan untuk acik yang disedekahkan oleh hamba2 Allah yang baik2 tuh...Amin....

Jumaat, Ogos 13, 2010

Pabila Perempuan Cantik dan Tak cantik bikin panasssss :P

Salam Uolss Dah berbuka?
Kenyang?
Alhamdulillah....
Nak share..
Bila perempauan cantik dan tak cantik......
Apa kate lelaki..ahaksss..Layannn

Kalau perempuan cantik pendiam
lelaki akan kata: wow!ciri2 isteri idaman...
Kalau perempuan tak cantik pendiam
Lelaki akan kata: tak reti berkomunikasi agaknyer...

Kalau perempuan cantik berbuat jahat
Lelaki akan kata: mst ada krisis nih...kesiannyer...
Kalau perempuan tak cantik berbuat jahat
Lelaki akan kata: dah la tak lawa,perangai plak mcm sial!!

Kalau perempuan cantik menolong lelaki yg kesusahan
Lelaki akan kata: wow!heroin sejati...
Kalau perempuan tak cantik menolong lelaki yg kesusahan
Lelaki akan kata: hmm...taktik nak ngorat la tu...

Kalau perempuan cantik dpt lelaki handsome
Lelaki akan kata: ok la...bagai pinang d belah dua...
Kalau perempuan tak cantik dpt lelaki handsome
Lelaki akan kata: kesian...mst dah kena bomoh lelaki tu...

Kalau perempuan cantik d tinggal kekasih
Lelaki akan kata: buta kayu btol mamat tu!!
Kalau perempuan tak cantik d tinggal kekasih
Lelaki akan kata: patut pon kena reject...

Kalau perempuan cantik bawa BMW
Lelaki akan kata: ntah dato' mana bela ni...
Kalau perempuan tak cantik bawa BMW
Lelaki akan kata: mesti anak org kaya ni

Kalau perempuan cantik menuang air ke gelas lelaki
Lelaki akan kata: wah...caringnyer...
Kalau perempuan tak cantik menuang air ke gelas lelaki
Lelaki akan kata: eleh,gedik la tu...

Kalau perempuan cantik bersedih hati
Lelaki akan kata: don't worry,i will make u happy forever...
Kalau perempuan tak cantik bersedih hati
Lelaki akan kata: ckit2 nangis!!gembeng tol..ngade2 la...

Kalau perempuan cantik pandai masak
Lelaki akan kata: dah la lawa,pandai masak plak tu...
Kalau perempuan tak cantik pandai masak
Lelaki akan kata: ntah sedap ke tak tu...

Kalau perempuan cantik main2 miskol
Lelaki akan kata: syoknye!!rindu la tu...
Kalau perempuan tak cantik main2 miskol
Lelaki akan kata: ko ni takde keje lain ke??!sibuk ni tau tak!!

Kalau perempuan cantik hantar email hari2
Lelaki akan kata: sukenyer...!!
Kalau perempuan tak cantik hantar2 email
Lelaki akan kata: asyik2 email dia...boring!

Nota lemaks : alahaaaiiiii btl kah uolss??hakhakhak

Khamis, Ogos 12, 2010

Waktu Imsak dan Berbuka

Share dengan Uollss lagik :)

Kredit to myjazmanie.com

Klik pada gambar untuk gambar besar...
Entah mengapa tah kecikkk.. :)

Senarai Bazaar Ramadhan...

Selamat Berpose ari kedua Uolssss.....
Ni dah tengah2 ari ni pperut sume da kuar lagu keroncong pelbagai uolllss heehehe....
Acik nak share kat mana bazar2 ramadhan 2010 neh ehehehe... :P

BANDAR TUN RAZAK
* Kawasan Tempat Letak Kereta Velodrom Cheras
* Pekan Sungai Besi
* Kawasan Bandar Tasik Selatan, Cheras KL
* Tempat Letak Kereta Taman Tasik Permaisuri berhadapan Sekolah Menengah Sains Selangor
* Dataran LRT Stadium Bukit Jalil
* Sepanjang Lorong 21/146 Bandar Tasik Selatan


CHERAS
* Jalan Susur Off Jalan Pasar / Pudu

LEMBAH PANTAI
* Tapak Pasar Tani Taman Bukit Angkasa
* Jalan Telawi 1, Bangsar
* Jalan Bangsar Utama
* Taman Desa Kerinchi, Pantai Dalam
* Brickfields
* Tapak kosong bekas setinggan Kg Pasir Kiri, Pantai Dalam
* Tapak Pasar Malam Taman Sri Sentosa

TITIWANGSA
* Perkarangan Tempat Letak Kereta Pasar Datuk Keramat
* Bahu jalan PPR Laksamana off Jalan Peel
* Jalan Desa Pandan (Jalan 3/76 C)
* Sebelah Stesen Petronas, Jalan Cochrane, Kuala Lumpur

SETIAWANGSA
* Setapak Jaya
* Jalan Rejang 11, Setapak Jaya (Tapak Tradisi)
* Tempat Letak Kereta, Jalan Rampai Niaga 5, Rampai Business Park
(Tapak Baru)
* Jalan Air Keroh, PPR Semarak, Setapak, Kuala Lumpur (Tapak Baru)
* Persiaran Setiawangsa, Taman Setiawangsa (tapak tradisi)
* Kawasan Perumahan Awam Desa Rejang (Persiaran Rejang)
* Jalan Wangsa Melawati 3 (tapak tradisi)
* Rampai Business Park, Jalan Rampai Niaga 6 (tapak tradisi)
* Jalan Wangsa Delima bersebelahan Wangsa Walk
* Jalan Semarak (6 x 3) / Jalan AU2C Taman Setiawangsa (8 x 8)

WANGSA MAJU
* Jalan 1A/6, Setapak Indah, Danau Kota
* Kaki lima Plaza Idaman
* Jalan Wangsa Setia 2, Wangsa Melawati
* Kawasan Pejalan kaki berhadapan Kuil Thirumurugan, Jalan Langkawi,
Danau Kota
* Tapak berhadapan Kawasan Ong Tai Kim, Jalan Gombak, Kuala Lumpur
* Siar Kaki Kawasan Danau Kota, Setapak
* Kawasan berhadapan Kompleks Idaman Ong Tai Kim* Rampai Business
Seksyen 1, Wangsa Maju
* Rumah Pangsa Seksyen 2, Wangsa Maju
* Jalan Taman Melati 12 dan Jalan Taman Melati 13, Taman Melati, Setapak
* Jalan Melati Utama2, Taman Melati, Setapak
* Siar kaki Jalan Danau Kota, Setapak

BUKIT BINTANG
* Jalan Benteng (Bersebelahan Restoran Burger King)
* Pasaramakota (Hadapan Bus Stand Klang)
* Siar kaki persimpangan Jalan Tun Tan Cheng Lock / Hang Kasturi, Kuala
Lumpur
* Siar kaki dari Stesen Monorail hingga Pasaraya Maiden, Jalan Tuanku
Abdul Rahman (Chow Kit)
* Sepanjang Jalan Berangan, Bukit Bintang
* Ruang bahu jalan di Lorong Medan Tuanku Satu, Kuala Lumpur
* Kawasan Lapang belakang Bangunan HSBC/Quill 6 off Jalan Lebuh
Ampang, Kuala Lumpur
* Jalan Haji Taib

SEGAMBUT
* Tapak Pasar Muhibbah Kg. Sg. Penchala
* Kawasan Taman Tun Dr Ismail
* Jalan 1/38J Susur SUHATI

BATU
* Dari persimpangan Jalan Tengah antara Jalan 4/2B dan Jalan 15/2A
* Taman Dato Senu
* Taman Wilayah Selayang Fasa 3
* Rumah Pangsa Awam, PKNS Jalan Kuching
* Batu 3, Jalan Ipoh, Kuala Lumpur
* Kawasan Sem Siong Sdn. Bhd, Batu 3, Jalan Ipoh. Kuala Lumpur
* Tapak Pasar Malam PPR Batu Muda

SEPUTEH
* Jalan Desa, Taman Desa
* Kiri dan kanan Jalan Radin, Bandar Baru Sri Petaling

KEPONG
* Jalan Prima 5, Metro Prima, Kepong
* Taman Segambut Aman (Kepong)

Selasa, Ogos 10, 2010

Selamat Berpuasa...Doa ingat lagi??ahahahah

Ya Allah,
Pejam Celik sudah kembali bulan ramadhan kan....
Korang dah abes ganti pose ke?
Hambekkkk..gi ler bayar fidyah kalu angpa tak sempat ganti pose...
Koser mak nokkk...ngeh3..
Sape Suroh kan malas malasan mau ganti puase...

Sesaje nak share kan, mane la tau anak2 kecil baru belajar puase baca blog acik
dushh..dushh..perasan sangat dah kau ni acik wakakaa....

Niat Puasa :

nawaitu sauma ghadin,
'an adaa`i fardhi
ramadhaana haadzihis-sanati,
li llahi ta'aalaa.


Doa Berbuka Puasa :

`allaahu–mma, la–ka shumtu,
wa bi–ka `aamantu,
wa ’alaa rizqi–ka `afthartu,
bi rahmati–ka
yaa `arhama `alr-rahimiyna
.

* Lafaz niat dalam tulisan rumi selalunya tidak menepati bahasa arab.

Dengan itu, Acik sebagai penyimpan mohor2 besar pinggiran batu kep mengucapkan selamat berpuasa kepada semua umat islam...
Semuge dengan kedatangan ramadhan pada kali ini amat bermakna dan memberi seribu keinsafan pada kite sume ye uolzssss...Gituk laaa :)

Nota Lemaks : Mtk2 ler cukop sebulan pose...ahaksss :P

Maizawati (Bekas Isteri Akill Hayy) Dah Kahwin?

Salam Uolsss.....
Samat Tengahari....
Acik duk usha2 Blog org..bace paper ternampak la gamba nih...
Ade sape2 leh bagitau, betul ke gamba ni?
Ke Acik yang ketinggalan Tren..Mencikk Larr.....


Mohd Yassin Ben@Abd Rahin 23 menyarungkan cincin ke jari manis isterinya Maizawati Zainal di majlis pernikahan mereka di Ipoh..

Selamat pengantin BAru ler buat beliau serta suami..
Wah..Suami tersebut baru berusia 23 tahun..Sebaya Acik hoihhhh, menjelesss..hukhuhkuk
Walau apa pun, alhamdulillah die tak ambil laki org..Die tak menyusahkan org...
Semuga berkekalan hingga ke syurga ye..Amin

Nota Lemaks : Sapo nak pinang acikkkk wehhh...ahahaha

Khamis, Ogos 05, 2010

Payudara?

Wahhh..Uolsss
Terus terjah tauuu..
Mek sukeee ler..ahaha
Ok2, Acik duk tengok rakan2..wah ayatttsss
asek duk tag artikel ini pada rakan2 laki beliau..gituk (kompem BM acik A+ uolss)

Meh2 tengok dan baca ok..
Tak nampak?saja la tuh..
Klik kt gamba tu yeh....



Amacam??amacammmm.....
Kono la acik pakai baju besi...wakakaka
Dah sume duk usha usha nak panjang umur kan...larikssss
wakakaaka....

Nota Lemaks : Wehhh....ni untuk org yang dah berbini ok..
Jangan Yang lum menikah duk gatai nak pandang menda alah tu ok...mencik uolsss :P

Matikssslaaaa entryy 18sx......pengetahuan umum ye uolss (sambil wat2 tido)

Datuk Siti Nurhaliza Memang Mantap....

Uolssss..
Layan ler gambo bawah ni....
Ni masa Datuk Siti ngah soundcheck untuk konsert malam reunion tu..
Tak perlu mekap melebeh tataaaap uolss meleppssss....
Layan keh gambaaaa :)


Bersama anak2 Siti Saedah..Ok laaaa tu... :P

Alolo....comellll nyeee kan...
3 Beradik melepsss uolss
Datuk Siti Nurhaliza, Siti Saidah dan Siti Saerah..
n cute gurlss...

Gelek kah tu??

Aduhaiii, Maniss sajerk......

Di malam konsert..Glamer banget sihhh :P

Lebiuuu laaa :)


Datuk Ct.....
Nota Lemaks : sentiasa cantik....."tlg jadikan acik cantik cm datuk ct" plinkkkk!!bole???ahahahha.....

Datuk Siti Nurhaliza Handal Berbola Jaring?

Salam Uolss...
Baru - baru ni kan ada "The First Cliffordian Tree 2geher as 1"
Mantap beb acik cakap nan korang....
Yelah Datuk Siti Nurhaliza adalah salah seorang bekas pelajar sekolah tersebut.
Maka secara tidak langsung Datuk siti pn terlibat dalam acara tersebut..
Lihat saja gelagat Datuk Siti sewaktu tournament bola jaring ni...
Cumel kan..kan..hehhe :)
GA, acik pn dah lupo dah apo tugas GA..ahakss :)
Boleh shoot kan?

Bergaya beb nak baling bola masuk jaring....
Datuk Siti in action....









Santai je main...perghh ehehhee
Lawan adik2 yg masih bersekolah di situ..
Nice kan...Ex student lawan student..
Nota Lemaks : Adik Beradik Datuk Siti pun 1 sekolah jugak...meriaah uolsss :)

Selasa, Ogos 03, 2010

Pabila Labuchee Menasihati 1

Assalamualaikum awak semua....
ewaahh..Labuchee rini tetibe baik kan, kalu tak tak abes dengan Uolss aKak Azwana kn
Okeh tak nak membebel bebanyak, abes air liur acik karang.uhuhu

Cube enkorang baca dan teliti gambar kat bawah ni okeh...


Yang pertamanya, Haram menggunakan Ringtone ayat2 Al-Quran. (Kalau salah tolong ajarkan... :)
~Ok uols..pada pandangan mata galak acik ni kan, acik bersetuju dengan kenyataan itu sebab nya setiap ayat2 itu indah maksudnya..
Contohnye :
Ayat penuh : tiada tuhan melainkan Allah....
Ayat bile tipon berbunyi : tiada tuhan.... (korang da angkat tipon kan....)

~Subhanallah.... Jadi, tidak perlulah kite menggunakan ayat2 Al-Quran dan berkaitan untuk Ringtone talipon kite tuh yeh....

Seterusnya, penggunaan Perkataan MOSQUE....
~Panggil aje la MASJID...lagi indah kan..Subhanallah....

Kendian, MECCA....
Acik memang sejak keluar dari porut omak acik memang dah panggil MEKAH... sama2 la kite ye...

LAstly, MOHD...
yang ni acik merasa kompiuss lagi teragak2 untuk mengomen sebab nya rata2 di Malaysia ni nama ada letak MOHD... Acik mau kepastian....Imam Muda ASyraff plz help weolss, can can?

Nota Baik : Segala2 ilmu boleh dikongsi, apa yang acik jumpo acik kongsi...Insyaallah, jika ia benar dan dpt memberi ilmu kepada semua org alhamdulillah..Kalu ada yg salah mintak dibetulkan dan diberi penerangan selanjutnya...Selagi kite ini hidup di dunia pinjaman Allah ini, selagi itulah ilmu2 perlu dikongsi kan... Insyaallah.. :)

Isnin, Ogos 02, 2010

Delicious Cake....Meh Order :)

Ai uolsss....

Da lama niat nak wat entry sal Kek n Cupcake dan adik badek nye....
Ahkak Voge Tasya ni seorang pengusaha kecil kecilan, Acik doakan semuge bisnes kecil2 ini akan membesar dengan gahnya ye..Insyaallah, ade Rezeki kan....

Acik tak dapat nak ciplak bebanyak dari blog Akak tasya, kalo Uolsss nak menengok pelbagai jenis cake buleh Ler terjah SINI.
Aneka ragam, eh...bukan aneka kekdan cupcake. Harga berpatutan Uolss...
Rase?mestila sedap, kalu tak takkan berderet customer kan.. ngeh2....


CupCake bertema MU... Somel kan..kan


Ini pulak, tema kanak2..Nice beb...
Comel, nak makan pn rasa syg je kan.....


Uolss boleh request nak letak gamba sendiri ke..
wahh...Suke kau acik...
Uolss leh tanye2 kt kak tasya itu keh...hehee
Beliau duk area gombak sajerk...
Tasya 0122454906

Nota Lemaks : Kak, leh ker kalu daku mau tempah kek sebesar meja makan 4 kusi???agaggaa...Ok2 acik gurau je, sesak napas fikir camno nak bayar agagaga..... :P

Adab Potong kuku?

Perkara potong kuku memang remeh kan..
Sume orang pandai potong kukum dak tecik pn pandai potong tp adakah kita mengetahui adab adabnya?
Acik nak kongsi Info sket tuk Uolsss...(termasuk diri acik skalik..)

Hari-hari yang sunat utk potong kuku pe dia acik?
(owh....feeling2 ade feminat tanya soklan...)
~Hari Isnin, Khamis dan JUmaat.
~Seboleh bolehnya elakkan memotong kuku pada hari rabu(sekali sekala takpe), kenapa?
*Ini kerana isteri nabi iaitu Siti Khadijah pernah bertanya bagaimanakah caranya untuk menghabiskan harta beliau yang banyak. Maka jawab Nabi s.a.w. potonglah kuku pada setiap hari Rabu.


Nak Potong KUKU TANGAN ?

1.Mulai dari Jari Telunjuk tangan kanan.
2.Jari Tengah tangan kanan
3.Jari Manis tangan kanan
4.Jari Kelingking tangan kanan (Tinggalkan Ibu Jari tangan kanan)
5.Jari Kelingking tangan kiri
6.Jari Manis tangan kiri
7.Jari Tengah tangan kiri
8.Jari Telunjuk tangan kiri
9.Ibu Jari tangan kiri
10.Ibu Jari tangan kanan

Mula dari kanan, penghabisan juga sebelah kanan ye anak2 acik... agagaggaag

KUKU KAKI - Mula dari kanan, penghabisan sebelah kiri iaitu kelingking kiri. Mulai dari Kelingking Kanan dan bergerak ke jari-jari lain di sebelah kiri jari kelingking kanan .

Nota Lemaks : Slamat berpotong kuku....Jgn biarkan kuku anda bau cekam..huhukukhuk...

Ketandasan...

Haishh...tajuk entry kau acik..macam nk mintak pelempang..ahaks.
Weh..lagi2 pic ciplak dari buaya merah..ehehe
Suka la, kat blog ang banyak info...huhu
Selain signboard di jalan raya, ada macam2 tanda tuk tunjukkan arah, tempat dan sebagainya.
Dan bermacam2 kreativiti mempelbagaikan tanda tersebut..Ahakss
Bikin hati sanubari acik yg lembut dan penyayang ni (sila lempang acik laju2 plzzz)
nak tergelak bagaikan menang loteri lapanblas ribu weh....



Saudi arabaiaa??

pe jadah ntah weh....buat nye ade yg sengal tahap cipan, pi mengintai lagu tuh plak ahahahaa...klakoooo :P

Okies..yang ni cam kt malaysia pn ada ni..slalu nye dekat stesen minyak yg ade surau tuh..kek umah acik pon ado satu neh wakakaka....yang pakai tudung yo leh masuk, agagaga..larikss


eceeehhh....yg ni.."yang kojo opis yo leh masok", bleh ke camtu?ahahaha....ataupn "yang bawak beg galas cmtu je leh masuk"..hambek kau...

Macam2 kan...keindahan penunjuk arah, tanda tempat kt dunia ni...Layanssss :P

Nota lemaks : Tandasmu bkn tandasku(tu tanda nya dah kehabisan idea....) chowwwsss :P



Sulit, Kesulitan, amat menyulitkan!!haihhh....

Salam Uolsssss....
Pagi, munink......
Tak habes gelak lagi ni uolss..wakakaka
Tak dapat nak dipastikan apakah motif sebenar pembuat meriam ni??
Gile S...apakah uolsss?
Mesti ade sebab kan....Mari kita terjah..
Wah, matiklah nak terjah...
Terjah sape?
Jabatan kerja raya pn tak dapat nak jawab soklan ni weh.aagaga( de kena mengena ke??alalalala)
LAYAnnnnnnn :)


kerdit to Buaya merah... :)

Nota Lemaks : udah2 ler, acik suh tgk sejap jeeee...bkn suh tenung lame2..lariksss!!!!!

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini