Rabu, Ogos 10, 2011

Baru Balik London

Hye Korang.
Pekabo?Ala... memang dah lama la acik tak menepek pebenda pun dalam ini belog.
Acik baru balik dr London la.
Berhanimun uols.. Eceh2!!
Padahal pemalas tahap unta kelaparan uols.

Eh Copppppppppp..
Aci kan kalau nak ucap SELAMAT BERPUASA kepada semua.
Arini acik pose tau. Letey nye rasa badan ni haaaaa, sempottttt..
Tapi menten je beb, kaber cun lebey ngko..

Korang jgn tak poso lak yo. Acik babap buntuit nnt ahahahahhaa..
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)

ps : Sonyap yo kwn2 acik ni haaa, selalunye membizi ajak berbuka poso sane sini.. hek3

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini