Rabu, Ogos 29, 2012

Muga Tabah

http://abil4fauziah.blogspot.com

Muge Allah memberi balasan untuk segala pengorbanan Abg Abil untuk Kak Gee..
Sedeynye bace kisah dorangggg..

Koranggg.. tunggu pe lg???? PI Klik Cepattsss

Muga Tabah

Assalamualaikum..
Haaaa... Nampak2.. Di bulan syawal ni sempat lagi Acik nak mintak ampun Mahap kt korang kan? ahahhahaa... Harap diampun ye kalau ada salah silap.. Acik tak sedar uolsss ekekkee :)

Sememang nye takde rasa nak update lagi tapi tadi jalan2 terbaca kisah abg ABIL dan Isterinye Kak Gee.
Ya Allah... Berdebar gile jantung, airmata duk takung la kt tepi mata. Tapi bila baca Belog Abg Abil, gelihati pn ada jugak. Pandai Abg Abil bercerita. Rasa dekat je kak gee n A.Abil di hati acik ecececeeeeeehh :))

Meh la koranggggg.. Baca Gak tauuuuuu...
Insyaallah, jika ada rezeki jom la kite hulur2 kan bantuan sikit ye..
Doa sy semuga Kak Gee sembuh cpt, muge berbahagia dunia akhirat.
Takpe A.Abil, pahala dan ganjaran disana dah menanti A.Abil insyaallah..

Muga Bakal Suami acik pun berhati mulia cam A.Abil ni.. Aminnnnn
Susah senang diharungi bersama.. :)

Meh sini Klik BELOG Abang Abil ni :
http://abil4fauziah.blogspot.com


P/s : Doakan mereka kawan2.. :)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini