Isnin, April 19, 2010

Asal Sekejap je?

Salam Uolss...
Rindu tak?Tak?Dusshh....Amek pelempang tu sbg hadiah tak rindu...ahhaahaaa
Weh...Korang tau kan Acik ini adalah seorang pekerja cemerlang, lagi comel, lagi berwibawa, lagi penyayang, lagi baik hati, lagi sopan.Dah dah, takyah puji lebih2 takut saiz L tu koyak.agagagagaa

Sedang asyik dibuai angin aircond yang masyukk nye sejok neh..
Haik.....Kena wat gaji lagi??(ececeehh...wat2 ilang ingatan.....)
Owh...tu keje aku upenye...Ingat keje Edy tadik(despatch EV) harharhar........
Kenapa?Why?Acik makin menjadi MALAS??Penyakit berjangkit barangkali...tak dapat nak dipastikan..
Ada sesape kenal bomoh hebat?nak lupuskan penyakit berjangkit neh. Tak larat dah acik nak menaggung sakit malas tersebut..(Plz.lempang muka acik secara drastik...huhu)

Motif Acik nak membebel bagaikan Johan ni bukan apa, perasan tak...Perasan cantek?Ko ni cik Temah...bukan...!
Perasan tak yang peredaran waktu, cepatnye....Weh, da nak masuk bulan 5?Acik baru ingat bulan JANUARY?Siyesss...ahahahahaa
Pejam Celik Pejam Celik.....Tahun 2010 hampir setengah berlalu....
Ape yg Uolss dah ade?Keazaman berbaku2 uolsss da tercapai?
Acik??adoiii.....Ni la die......Belom!!!Larikssssss.......

Ingat senang ke nak tunaikan Azam?nak kejar die makin payah tau....sebab die kuat larik..Eh, ni azam mane plak tuh?Owh..silap...Tu Azam anak Pak Mail...ahahahaa

Ok3, Acik doakan smuge Kite sume diberkati Allah.....Dan diberikan rezeki melimpah ruah, kesihatan yang baik, Menjadikan kite Sume HambaNya yg soleh/Solehah dan segala2 kebaikan...Amin..

Nota Lemaks : Wink..wink, azam ku tuk ituuuuu....hampir tercapai...ahahahaha....Jgn nak memaen ek.Acik garang Nehhh...huhuuhuhuu

Isnin, April 05, 2010

Hepi Besday To ME!!

Salam Uolss......Pe Kaba sume..ececeh....
Hepi besday to me smalam!!
Acik hepi sbb ramai kawan2 wish..ingt korang gak ye.....huhuhu...
Hadiah ape dapat??huhuu
Hadiah tak penting bg acik..yg penting nye kejesama..alalalalaa
Ok3 xde kena mengena, nk kena lempang ko ni acik.....

Sesuatu udah berlaku, tu kira hadiah la tuh..
Die the 1st one yg wish....Thanks Darl...Lebiu...Acik tipu je. :P
Acik Single Okeh..Jgn nak memandai mewujudkan spekulasi hahahahah

Masa Ari Sabtu, 03.04.2010 tu Lela ajak hang out...
Pergh acik berbulu je nan Minah tersebut...
Pagik yg Indah tatkala acik ngah berhempas pulas mengemas rumah si lela mesej..
"weh..jum kuar"
ececehhhhh....Acik vangga ar dapat gk aku berjimba arini...adesss...
Amek Lina di U mereka, then going ti TS...

Thanks korang.....Ade gak yg hiburkan ati aku yang tak berapa nak gundah neh....alololoo..
Lebiu3 uolss..meh cemolot sket...gagaggaa

Comel tak??Ckap Comel, kalau tak???patah tulang belikat korang.....Acik garang neh!!ahahahahhaa
Cermin mata tu atas ade tulis " happy birthday"....
Asal x beli acik oii??
Bapak mahal.....rm30, bek takyah..ahahahhaaa....


Mereka...Lina and Lela....Nak jugaksss...ahahahaahaa


Dah2...xyah nk lukakan ati acik lagik..acik tau, patung2 tu lagik kurus dan tinggi..huwaa!!!!!i hate u patung...ahaah

Juz men bowling....nak karok??weh....acik da lama tak sumbangkan suare tau..rindu itu "salam untuk kekasih"
Terus terbang ke wangsa Walk...PENUH???dengan hampa turunla dan membazirkan rm2 untuk parking..hihkhihkik

Cisssss.......nak karok..nak karok!!

Walaupn x dapat nak mengarok acik ttp puas ati sbb dapat berjalan2 nan mereka inih...memenuhkan ari2 yang gumbira acik kan...ehem....ahhahhaha

Notak lemaks :thank uolssss.....yg wish...yg kuar nan acik, yg janji nk kua, yg janji nk lanje, yg mcm2 la...ahahahaa......Acik lebiu kamu sume...Tp nan die, acik lebiu byk2 sket..hihihii....

FAMILY kuh......Thanks Blanje Pizza, Blanje Kepsi dan Kepsi lagik....huhuhhuhu..TERBAEK wokk.. :P

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini