Khamis, Ogos 05, 2010

Payudara?

Wahhh..Uolsss
Terus terjah tauuu..
Mek sukeee ler..ahaha
Ok2, Acik duk tengok rakan2..wah ayatttsss
asek duk tag artikel ini pada rakan2 laki beliau..gituk (kompem BM acik A+ uolss)

Meh2 tengok dan baca ok..
Tak nampak?saja la tuh..
Klik kt gamba tu yeh....



Amacam??amacammmm.....
Kono la acik pakai baju besi...wakakaka
Dah sume duk usha usha nak panjang umur kan...larikssss
wakakaaka....

Nota Lemaks : Wehhh....ni untuk org yang dah berbini ok..
Jangan Yang lum menikah duk gatai nak pandang menda alah tu ok...mencik uolsss :P

Matikssslaaaa entryy 18sx......pengetahuan umum ye uolss (sambil wat2 tido)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini