Khamis, Ogos 05, 2010

Datuk Siti Nurhaliza Handal Berbola Jaring?

Salam Uolss...
Baru - baru ni kan ada "The First Cliffordian Tree 2geher as 1"
Mantap beb acik cakap nan korang....
Yelah Datuk Siti Nurhaliza adalah salah seorang bekas pelajar sekolah tersebut.
Maka secara tidak langsung Datuk siti pn terlibat dalam acara tersebut..
Lihat saja gelagat Datuk Siti sewaktu tournament bola jaring ni...
Cumel kan..kan..hehhe :)
GA, acik pn dah lupo dah apo tugas GA..ahakss :)
Boleh shoot kan?

Bergaya beb nak baling bola masuk jaring....
Datuk Siti in action....









Santai je main...perghh ehehhee
Lawan adik2 yg masih bersekolah di situ..
Nice kan...Ex student lawan student..
Nota Lemaks : Adik Beradik Datuk Siti pun 1 sekolah jugak...meriaah uolsss :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini