Isnin, Ogos 02, 2010

Ketandasan...

Haishh...tajuk entry kau acik..macam nk mintak pelempang..ahaks.
Weh..lagi2 pic ciplak dari buaya merah..ehehe
Suka la, kat blog ang banyak info...huhu
Selain signboard di jalan raya, ada macam2 tanda tuk tunjukkan arah, tempat dan sebagainya.
Dan bermacam2 kreativiti mempelbagaikan tanda tersebut..Ahakss
Bikin hati sanubari acik yg lembut dan penyayang ni (sila lempang acik laju2 plzzz)
nak tergelak bagaikan menang loteri lapanblas ribu weh....



Saudi arabaiaa??

pe jadah ntah weh....buat nye ade yg sengal tahap cipan, pi mengintai lagu tuh plak ahahahaa...klakoooo :P

Okies..yang ni cam kt malaysia pn ada ni..slalu nye dekat stesen minyak yg ade surau tuh..kek umah acik pon ado satu neh wakakaka....yang pakai tudung yo leh masuk, agagaga..larikss


eceeehhh....yg ni.."yang kojo opis yo leh masok", bleh ke camtu?ahahaha....ataupn "yang bawak beg galas cmtu je leh masuk"..hambek kau...

Macam2 kan...keindahan penunjuk arah, tanda tempat kt dunia ni...Layanssss :P

Nota lemaks : Tandasmu bkn tandasku(tu tanda nya dah kehabisan idea....) chowwwsss :P



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini