Khamis, Januari 27, 2011

Cara nak hilangkan mengantuk waktu di Ofis?

Lately asal kul 11 je mula la mata aku macam dah takde pedoman dah. Asik nak melelap je koje nye. Camne ek uols wat kalau ngantok?

Meh kite kongsi tips.
Kalau acik camni la :

1. Larik laju2 menuju ke tandas, bukak paip tadah muke. arghh, basahla tudung kan. ahaks :P
basuh muke la. tang mata tu tonyoh kasik lama skit, jangan sampai tercabut bijik mata suda ye.

2. Jalan sopan santun menuju ke gerai berdekatan atau kedai mamak, dan jerit "kopi o ais 1"
perghh lega weh.. bile sedut air tersebut.

3.Bangun dari kerusi, gelek2 pinggang. Senam senaman la sikit. Adoi korang. uhuk

4.Tampar muka kuat2, kompem dah tak ngantuk. Bole ke camni??

5. Bergosip dengan rakan sebelah. Ni pon kompem tak ngantuk. Cume korang akan diberi notis berhenti keje saje.

6.Ni bebetul ni weh.. Minum air masak banyak2 k. Berbotol2 baru oksigen ada, dan idak le mengantuk aje kejenye kan.

7.Pasang Lagu ganas sikitla, jangan le yang jiwang2 tangkap leleh air liur basi punye kan. uhuk2

eh, buat masa skarang tu je la yang acik ado idea nak buat.Esok lusa kita kongsi lagi k. hehe
Korang canne plak?
Ke bila mengantuk je terus laju2 lari masuk bawah meja dan ZzzzZZzzzz??? Kelassss uolsss!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini