Selasa, Januari 11, 2011

Party Ulangtahun Budiey.com ke 4 part 1

Salam Uols,
Wah, banyak sangat ke cerita pasrty sampai kena ada part2?
Banyak uols, baca lah sampai muntah. Tak muntah meh aku kasik muntak, gituk. :P
Camni cerita nye, pada 8 Januari 2011 bertempat di Cathay The Curve telah berlangsung nya Party Ulangtahun Blog Budiey.com, tak kenal? meh terjah SINI pasti kenal punyer.
Sobab eh dah join party mereka tahun lepas, maka dengan itu mane la boleh terlepas peluang kan untuk tahun ni.Tak aci la weh..

Sadis weh, saaat demi saat hari demi hari acik tunggu posting si budiey ni kat blog beliau. Nak tau macam mana nak juin party itu. Sekali saat acik MC dan tidak bermaya di rumah akibat sesak nafas tuan tanah telah post kan cara2 nye. Aduuhh...
Seb baek la ada si Neena Morelli tolong weh. Dia la dah hantar email dan mengatakan yg berminat nak berjimba bersama di party, Thanks beb! Wah, dah kira geng party budiey da haaa acik dengan dak Neena ni.

Hari yang dinanti dah tiba, da hallo2 dengan itu Mummy Sally. Janji nak pi same2. Ate gile kau , mane la acik tau jalan nak ke The Curve tu ngeh3...
Sampai2 tengok kat bawah kosong, sume dah macam gelabah.
Eh kite salah hari ke?
eh kite salah tempat ke?
dorang tak sampai lg ke?
laaaa...kite x dapat hepi ke?

Macam2 hal..Kan dah cakap di 2nd level. Kecoh tau anak2 hayam mummy sally ni miahahahahaaa :P

Banner Party Ulangtahun Budiey.com yang ke 4 :) Banyak betul penaja, ada dalam 30++ gituk, cayalah budiey, muge lebeh success yeh :)
Eceh, see...Name sape first ucap2 tu :P
Tak la yang first datang Abg Azlan, Kami kire second la pembaca yang hadir gituk :)
Eksited weh.. Ingat dah ramai gegilers :P


yeahh.. Itu saya, ceh poyo je kau acik.. Yela, sesekali enterprem. Eh asal aku nampak pendek pulak kt dalam ni?hish, abg kameraman nak kena belasah ke?tapi belasah manje2 je sbb abg ensem! LArikssss :P
Nampak ke acik tunjuk ape? 4 la, maksudnye 4 taun. hehehe
Tu semua acik dapat mase party tu. Baju Ulangtahun warna hijau,goodie bag macam2 ado,tiket wayang nonton Khurafat dan no bertuah 100 weh no acik!


Ni Neena Morelli. Geng Party acik uols..
Na,tahun depan siap sedia lagi okeh ahaksss :P

Ni la geng2 mak ayam yang tergopoh gapah mahu ke The Curve. Ecehhhh.....
Dari kiri Mummy Sally,Cik Fa,Cik La (eh...nak jugaaakkkkkk ahahaha) and Cik Na.. sambung gelak?Acik tampar kang, gagagagga :)

Mekaseh yeh Mummy dan Cik Fa sebab tunggu kami. Dan bersama2 berjimba. Kelasss uols :P
Seronok Gelak2 macam takde hala tuju. Ngeh2..
Bersambung Weh..... :P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...