Selasa, Januari 11, 2011

Party Ulangtahun Budiey.com ke 4 part 4

Dah penat berjimba, terpekik terlolong ahahahaa
Udah sampai masanya kite menonton wayang. Cite hantu, hehhehe,, bukan hantu Kak Limah ok. :P
KHURAFAT..
Filem ini akan ditanyangkan pada 13 Januari iaitu Khamis ni la.
Kami diberi peluang menjadi penonton pertama meonton filem ini.
Wah tak sia2 kan kami join Party Ulangtahun Budiey.com ni..
Acik tau, mesti tema budiey.com menjanjikan yang terbaik untuk para pembacanya. ahaks :)

Beratur weh..beratur... Nak masuk sila beratur, kaki masing2 dah kekejangan tu. berdiri bapak lame kan, tak sabo nak duduk weh. ahhahahahaa :)
Dr kiri, mummy, kak ernie(geng baru) , Lan, neena dan dak cun.( eh bkn ke??alaaaa..nak perasan sesikit takbley kuikui)
Budiey kasi kami tiket ini..... :)
Pink uols..
Free seating.. Nak bersila depan sekali pn buleh tadehal..
Aduh. rosak gamba. tu bkn perut ibu mengandung okeh.Acik belasah korang kang! ahahaha
Bergamba bersam Datuk Yusof Haslam mewakili anaknya Syamsul Yusof yang tidak dpt hadir kerana menjadi kelawar pd malam hari. (haaa...korang tu fikir laen la tu pas2 ade ura2 nak saman acik la tu.lariksss...)
Maksudnya disini, saudara syamsul pada malam sebelum tu beliau bersame sepupu (eh yeke?tak ingt le acik oi..) ada kerja yg dibereskan sehingga ke 8 pg.Jadi tdk dapatlah hadirkan diri (Eh, ni Datuk sendiri cakap ok.. hahahahaa.Acik tokok tambah sikit je kasik skrip best!)
Bersedia atau tidak?Bolos saja dinding itu..
Ehhhh. bukan dinding uols.
Sedia atau tidak kena tengok gak la cerita ni weh..
Sound best! cerita best! Pelakon best!Hantu best!
yang tak bestnye, tak sempat nak beli air dan popcorn. ceitt, makan je keje kan..
Nak tau Sinopsis Filem KHURAFAT?
Meh Acik cite sikit yeh :
Anna (Sabrina Ali) frust menonggeng apabila balak beliau (Johan) telah berkhawin dengan Aisyah(liyana jasmay) yang sgt Sopan, baik sume la..Anna tu kaki club, mabok2 sume la...
Anna ni asikla menganggu si Johan n bini die nih. Tiap2 malam Johan n Aisyah ni kena kacau dengan benda2 la, sangat scary uols. Akibat frust menonggeng itu, Anna membunuh diri. Sadis :)
naktauceritalanjutpergilatengokwayangweh! penatacikceritakatsini..
JANGAN LUPE..
Serbu panggung yg berdekatan rumah anda!
ewah, cm iklan kau acik..
Korang takkan rugi punye. ahaks :)
KHURAFAT best!
Nota Senang hati : Dah2....dah abes dah pun apdet pasal PArty malatop tuh ehehhehhee :P
Tahun depan mauuuu lagikkkkk :P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini