Khamis, Januari 27, 2011

Pabila Labuchee Menyentap!

Bole ke aku nak hadap beliau esok hari??????
Tension, rasa nak hempok2 kat dinding!

Berubahlah mengikut umurmu...
Takkan orang lain pulak yang asik nak tengok je karenah bangang tu!

Jangan tunjuk sangat kebebalan itu kerana ini akan menyebabkan sume orang rasa nak lempang kamu laju2 tanpa meninggalkan kesan.
Jangan bagi alasan bodoh, bila orang cakap dengar elok2.
Siapkan apa jua yang orang mintak tolong.
Jangan Cakap je berhabok, apaaaaa pun tarakkk!

Bak kata someone, ang tu dah macam patung display.
Cantik dipertonton kan, tapi tak gune 1 sen!
Harap maklom....

Nota Penumbok : nampak tak gua mara skang ni... ahahahahahahhahaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini