Jumaat, Januari 21, 2011

Hashim yang Comel...

Leh ke layan gamba tanpa bercerita?? hehehehheee...

Menunggu Hashim kuar dari bawah kereta. Hebat kan hashim? Bole masuk bawah kereta..

Tu la Hashim.. Nampak tak? Tu yang paling kecik tu.. Sape? Ayaaammmm tu la, Haziq bg nama kat ayam tu, kelass..nama hashim. Adoi ajik takde name cun lg ke? hehehe. Tengoklah si kecik Adik Hafiey tu. Die pn nak join sekali "buli" hashim. gituk. :) Nomei....

Eh Hashim.... Jangan larikssssss...
Pandai wooo ayam ni, lepaskan je terus je masuk reban gituk. Wah, ayam gi sekolah ni raso eh..
Kono lambung, kono bulu tapi ilek yo ayam ni.. Acik respek la nan ini ayam. tepok2 tngan.. tetibe! ahhahahhahahhaaa
Haziq ( Baju Hijau ) minta hadiah "hashim" time besday dia nnt..
Agak2 Atok kasik ke? hehehee
Ke Umi bg ke Hashim jd penghuni rumah?
Nnt maklong belikan adiah ayam ye. Adoi, baik btl dak ni. takde mintak mainan mahal2 ok. Ayam je.. ngeh3. :P
Haris pulak mintak buatkan kek bola time besday nak sambut sama2 yelaaa..sesama April uols.
Ade sesape ke nak ceponcer kek nnt? Berangan je yeh yeh ehehehhe :)
Nota Kekanak : Seronok tengok karenah budak2..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini