Sabtu, Januari 08, 2011

Suwit betol...

Salam uols.
Adoi, sangat suwit la bace itu blog.
Blog sape?
Blog Cik Girlfriend @ teman wanita @ marka @ aweks (hamboii.. byk naw..tp tuk sorang je ler.) Si Penjaga Gol yg Hot gituk..
Ish.. Acik suke uols.

Cam Romentik dan haih...tak terkate2 alangkah best nye kalau acik jua begitu..
Wah, melebeh kau ni acik..
Si Gemok kan romentik begitu..
Wachaaaaa.... Ngah sentap uols. Sampai ati kau gemok wat kite canni :( iklan jap

Ni kalau rajin gi ler singgah blog kekasih hati Si Khairul Fahmi ni, namanya Elia http://www.jejariruncing.blogspot.com/ Meletop uols,katenye selepas kemenangan Malaysia blog beliau mencanak2 org masuk.
Alhamdulillah rezeki kan dik oi..
Muge anda berdua bahgia hendaknye amin.
Eh eh..nnt kawen jemput acik bole??
Ala...bole la..Kan kite dah jadi kawan?tetibeeee...ahahahahahah

Nota noti : Safee sudah kawen weh.. Ok2,Acik ado Sabri Safee.. Pun jadilaaa.. :P

2 ulasan:

  1. huhuhuuhuh tau xper...sweetkan...aku nak gak laki mcm tu ..tp x jmpa lg..mcmmn ni hahhahaa

    BalasPadam
  2. ahahaahhahaaa..dak.......
    kelaka btol...

    BalasPadam

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini