Selasa, November 09, 2010

Pengsanle cikgu camni....

Salam Uols....
Da sarapan?Acik alhamdulillah, arini sarapan kaki unta masak lemak. Sedap sungguh (loya tekak weh...)
Tibe2 teringat zaman kecik2 dulu uolss.. Bila tengok karangan budak skolah ni, alahai apa agaknya yang ada dalam kepala dorang masa dapat soalan ni.
Acik rasa acik pun tak sehebat dorang punya pemikiran weh, mungkin faktor banyak tengok cerita, filem kot.
Lawak sungguh la dorang ni, kalau anak acik..Acik picit2 jadi ubi getuk! ahaaaa


Ni kes kena tulis surat untuk cikgu kalau tak dapat nak hadir ke sekolah.
Acik dulu cenggini jugek uolss tapi lagi hebat, acik tulis sendiri anta kat mak suruh sign.
Seb baek tak kena pelakong.


Hahahaha, yang ni lagi la..
Masyarakat agak eh kalau acik jadi cikgu dorang ni mau pengsan weh..
Mintak ampun ler, teros resign jadi cikgu ataupun memurid sume kena denda tahap cipan punye..
Acik garang okeh, tahap kesabaran tu tak tinggi agagagagaa
Mau bernanah bontot budak2 acik sebat..

Adik2 sekalian,
Tolongla belajar rajin2 jangan asik nak menonton cerita yang idak2 ye..
Akibatnya cenggini la......
Renung2 kan dan selamat beramal hak3.....

Nota Rotan : Haiyaaaaaaaaa.....pening wo... Gelak guling2 sampai tangga acik baca karangan. Inikan pula kalau acik "Cikgu" yang tanda karangan tu, maunye guling2 sampai jalan raya dan kemudiannya org angkat dan hantar ke tanjung rambutan ahahahaha....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini