Selasa, November 16, 2010

Cinta Kirana Episod 72

Sambungan sinopsis sinetron Cinta Kirana Episode 72

Galang yang kesal mengancam Riana dengan berkata kalau dia akan mengadukan Riana ke Polisi kalau Riana masih mengganggu Galang. Ancaman Galang ini membuat Riana dan Sandra takut dan cemas, Riana sampai ribut dengan Sandra karna Sandra tidak tahu harus melakukan apa sebagai jalan keluar. Riana menghubungi Joana, tapi Joana malah membentak Riana, karna dia sendiri sedang pusing dengan masalahnya.
Sementara itu Galang merasa sedih karna tidak bisa memenjaraan Riana, padahal dia tau Rianalah yang sudah membunuh Rama. Kirana yang menyadari hal ini, mengajak Galang ke sebuah danau dan mengajak Galang ke tengah danau untuk berteriak agar beban perasaannya hilang.

Joana yang berhasil menjual perusahaan jamu Kirana, tertekan dengan semua sikap Rak kepadanya, Dewi sampai menyuruh Joana melepaskan perusahaan Raka dan hanya menerima Profit sebagai pemegang saham, tapi Joana tidak bersedia, dia lalu berniat membuat bisnis baru dengan mengikutsertakan Riana.

Surti memulai rekaman albumnya, semua berniat menemani Surti, tapi Sasti malah mengajak Baim dan Fara pergi berbelanja, walaupun kesal, Surti tidak memprotes karna dia tidak mau mencari masalah dengan Sasti.

Galang berniat kembali melamar Kirana. Galang mempersiapkan segala sesuatunya dan melamar Kirana, Kirana kaget mendengar kata kata Galang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...