Isnin, November 22, 2010

Cinta Kirana Episod 92

Galang pergi ke luar kota untuk menenangkan diri. Dia tak siap menghadapi pernikahan Kirana dan Raka. Galang lalu menumpang tinggal di rumah Bagyo sekaligus bekerja di warung mi Bagyo.

Kirana mencemaskan Galang. Tapi dia tak mau berterus terang pada Raka. Kirana cemas kalau-kalau Raka cemburu. Tapi ternyata, Raka juga mencemaskan Galang. Raka bahkan membantu Kirana mencari Galang. Kirana makin yakin akan pilihannya pada Raka.

Sementara Joana dan Dewi akhirnya minta maaf pada Linda sekeluarga. Mereka memutuskan pindah ke luar negeri. Sandra terus mengejar Joana dan Dewi agar berkomplot dengannya. Sandra akhirnya ditangkap polisi. Namun Sandra berhasil lolos dan nyaris mencelakai Kirana dan Anakiya.

Rezky hampir menyatakan isi hatinya pada Alya. Namun rencana itu terhalang kedatangan Ramli. Ternyata Ramli datang untuk mengungkap rahasia bahwa Alya sebenarnya adalah anaknya yang hilang.

Penantian Fara dan Baim jadi kenyataan. Fara hamil. Seluruh keluarga besar mereka bahagia, dan sekaligus mempertengkarkan soal nama dan jenis kelamin jabang bayi.

Saat Kirana dan Raka sibuk menyiapkan pernikahan mereka, galang ditabrak mobil. (And)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini