Selasa, November 09, 2010

Gelang Oh Gelang

Say No to MLM?
Wah... macam tak pernah terpedaya je kan ko acik..
Eh, apa kes ek skang?Acik ko ni je yang ketinggalan aeroplane.
Orang dah ramai duk bercerita pasal Ack(Gelang Ac Mizal) , acik baru nak bukak arkib..

Apa kes la kan. Ada orang komplen tak dapat bonus yang dijanjikan..
FIkir la mana baik dan buruk.

Nak tau lebeh lanjut saudara aidid banyak membongkarkan segala isi perut tentang kes ini.
Apa lagi?
Terjah la ek......

Nota Menerjah : Acik harini, jadi tukang promote, tukang terjah, tukang mengimbas zaman dedulu gituk ahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini