Khamis, November 04, 2010

Andaman.....

Salam uolss...
Nak promote sikit..
Acik nih jarang2 duk men mekap2, kalau mekap pn nk gi kenduri kawen camtu la..
Taklah selalu.... malas, bole?? hehehee
So kat sini acik nak uolss cuci2 mata sket k....


Sebelum
(ni muko acik yo... model sendirik.. Jimat, leh promot tengok market tinggi ko rondah ahahaa...)
Gurau sajerk uolss


Selepas
Dah abes maen mekap2 la ni....


Yang ini juaa.... takde edit2 ok ni gamba original panas dari kamera ok ehehe..

Acik suka weh...
Suka gila babas sebab beliau sudah berjaya membuat rupa acik berubah tidak sia2 acik bersetuju untuk menjadi model pada hari tersebut....

Anda sudah mau bertunang??
Berkhawin?
Mau ke dinner??
Sesaje nak mekap?

Sume boleh weh......
Kompem cantik.......

Berminat??
Leh Kol atau mesej Acik...... 0193435062 atau add YM Acik naz_iela@yahoo.com
Kite buleh berbincang2 okeh......
Yang betul2 berminat sajork k..
Nak maen2 Acik lempangg pale lutot kang ahakssssss.....

Nota Seri Pengantin : Acik Dah tompah beliau, Engkorang bile lagi? wahhh iklannn.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini