Isnin, November 15, 2010

Nabil Cium Mulut Pulok?

Lu pikir la sendiri....
Dah kena balik kat lu nabil...
Ape kes?
Baru sahaja dikatakan kantoi dengan Ex girlfren nya Irma Hasmi dan sekarang tersebar pulak gamba tak senonoh macam ni...

Gambar ni dikatakan sumper impose tp acik tengok celah manenya super impose?
macam betul je...tengok dari tepi pun dah sama.
Nabil oh nabil, disaat populariti ko mencanak canak naik banyak kes ko dah buat kan..
Teringat acik, ada sekali tu nabil pernah cakap "kalau die lupa diri tolong lempang dia"
Okeh Nabil, meh tadah pipi kau acik nak lempang.
Kompem2 la skarang ni kau dah lupa diri..


Sangat syiok kah Nabil?
Neraka Jahanam lg syiok woo.... Kompem!

Hope pasni nabil dapat selesaikan masalah beliau dengan tenang.
Bagi sudah jatuh ditimpa eskelator gitu..
Muge tabah uolsss...

Nota ehem : Lu ada mata?Ada hati? tengok dan tafsirkan sendiri..

2 ulasan:

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini