Sabtu, April 18, 2009

TAGG DR DAK KECIK-AIN-

heheh..teruja sket..slalu nengok kak zura..wat tagg neh kan..akhirnye dapat gak..huuu..
tqiu...tqiu dak ainnn...

1. kalau anda jadi orang terkaya di dunia?
a.nak anta mak pak aku gi haji..ngehngehh
b.bantu2 org miskin dulu
c.nak beli keta tuk family aku sorang sebijik
d.nak bukak company lawan bos aku..heheheee..(bek joint venture je ngan bos aku...huhuuu)

2.kalau anda jadi org terseksi di dunia?
>xde makne nyeee!!!!

3. kalau anda perlu terjun tingkat ke 100 untuk buktikan cinta anda?
>alohaa...x kosee la acik ni haaa...cintaku 100 %..yehaaa!!

4.kalau orang kata blog anda teruk nak mampus?
>sampai hati uolsss...kahkahkah..tabah je>>

5.kalau keluarga anda yang menentukan teman hidup anda. kira perkhawinan yang ditetapkan keluarga lah?
>yaa ampuunnn..mak abah dont do that to me!!pleasee...ngeeeee :)
-paling abaes pon trime jer laa nyah oii

6.kalau tiada lagi hari esok?
>maafkan aku wahai rakan2.....halalkan segala ape wokey

7.kalau orang yang anda benci berada di depan anda?
>lempang je la uolsss..hahahhahaaa

8.kalau anda berpeluang masuk Fear Factor dan makan benda2 pelik?
>memang xkan masok!!mane la cik larat nak berlari..kalahh lorrrr

9.kalau ibubapa anda tiada pada pagi esoknye?
>subhanallah...ampuni aku bonda dan ayahanda..kesal sebab belum tunaikan permintaan/harapan dorang...

10.kalau anda berjumpa dengan artis/selebriti yang paling anda minati?
>wat slamberk jerk...huhuuu...kaber comel skett...

11. kalau diberi lesen untuk membunuh, siapa yang akan anda bunuh?
>israel bebehh!!!jahat mengeliiittt...!!!

12.kalau orang kata anda kacak/cantik?
>xde sape kot nak puji..paling x pon acik icham jer yg puji sebab nak amek hati..huhuhuhuuh.....

13.kalau anda ada penyakit AIDS pada usia muda?
>subhanallah, muge dijauhkan dr segala bencana...amiin

14.kalau anda berpeluang menikmati makan malam yang romantik?
>aiseeymen...acikk like uolss....ala2 dlm drama gitukk :)
gunakan malam itu dgn sebaik nyee...ehemm2..bilee erh??

15.kalau anda terpaksa mengorbankan cinta anda untuk orang lain?
>ingat daku dalam doamu :) wahh sadis uolss!

16.kalau anda memenangi anugerah?dan anugerah apa yg anda inginkan?
>umangaihhh, acik bukan pelakon...huhuuu..
anugerah anak mithali kott..(sambeyy kenyit2 mate...)

17. kalau anda berpeluang mengahwini bangsa asing?bangsa asing mana yang anda inginkan?
>nepal?hampeh uolsss....mestilaaahhh ala2 chinese,japanese look gitukk..berangan x abess...

18. kalau anda terpaksa berpisah dengan org tersayang?
>terpaksaaa juaaaaa..uhoooooo(nyanyik ala2 ziana zain)

19.kalau ramai yang tidak puas hati dengan anda kerana cemburu dengan anda?
>bak kate azwan ali "ade aku kisah"!!!

20.mengenai orang yang tag kamu ni?
>hehehee..sorang yg comel..mayak ckp cam mak cik yam(sapo neh??!!haha)kawan yg baek!!

21.i'm tagging :
>kepada sesiapa yg nak wat tagged tersebottt :)
LELA N DIN....ko jgn nak wat derkk jer erhhh machaaa... :)
kak juraaa pongg..hehehee

2 ulasan:

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini