Jumaat, April 17, 2009

Maseh dalam Ke"busy"an...(bole??)

tok..tok..tokk
bukan atok uolss..acik ketok pintu..harharr...
assalamualaikum sumee....
still busy lagik...still semak otak lagik..still ting tong sket lagik...
masyaallahh..manyak nye keje uolsss...
letihh..hangat ketiak wat keje ni tau....
next week plak da start nak wat gaji...keje minggu ni pon byk yg x settle lagik..wat happen to me!!!!!!!(sambel ketuk2 PC)

okies..okies..arini xdek ape 2 yg best sgt nak dicelotehkan..huahuaa...
tengahari tadik :

"ello, leh cakap dgn cik zila"
"haa...org la ni"(eceeecehh da cam da sore die tuhh..)
"awk, amik org kat klinik kesihatan,huhuu ketaa rosak"
"haa??ok tunggu jap"

rempit la uolss pe lagik...heheee...
sampai2 je..waahh bukan maen berdiri tegak kat depan klinik tuh..da mcm nak menyanyi lagu negraku gituk....

"jum arr gi makan"
"letss gonnnnn"

da makan2 tu pe lagik..sound arr
"weeh, tipon org bile nak beli"hahahhaa jahat uolsss....
"wokeehh, esok kite gi carik"
yahuuu!!yaribaa...angre..angreeeeee!!!

okies..uolss nantikan kemunculan enset acik yg latest..tp kan aii ingat nak pakai enset biase je kot..sebab klu kamera kan da ade kamera digital kan..xyah kot nak pakai enset kamera..ye dak?huaaaaaa.....nak jugekk...

da petang2 ni plak..sedang atiku "bergumbira" wat letter offer dak contract....
"weh..tu ex boipren ko"kak noorma perli bak nyerrr...

continue esok...daaaaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini