Isnin, April 06, 2009

HOLAAA.....HOLAAAA

Salam sume......


ape kaba kawan2 mak sekalian??hehehe.....arap nyah2 sume sehat walafiat k...x kuase uolss..heheeee..


selamat behari senin ye, ceria2 kan ari anda walaupon ari ni x brp nak best k uolss...huarghhh....


okiess...seperti mane yg uolss tau ari sabtu tu besday aii kan....(yg x tau, xmo kawan k uolss..hahaha) sempena hai bahagie tu acik pon amek la off day..bulan april ni x amek lagik so awal2 minggu acik da sebat acik nyer cotti..huhuuu....

pd yg wish2 keberkatan,kemurahan rezki dan kepanjangan umo acik trime kaseh yeee uolss.....cayang uolss sampai kiamat..gitukk...meh cium pipi sket..muahh..muahh...heehe


pagik nan indah tu, acik pon sesiap kan ape yg patot siap sebab ade org nak bwk acik gi "berpoye2"(jalan2 la gamaknye...), kul 10 lebih cenggitu acik da melangkah kuar dr umah..yareeebbbaaa..nak gi jenjalan....


papehal pose dulu k...



hihkikik..gituk la uolss...xgi memane pon...jenjalan kl..karaokee...(bukan aii nyanyik pon...dengar jee...samapi tertido uolss..x kuase mak nyah)


jalan dan teru berjalan, usha punye usha..


"kawan" ai pon bersore....


"awk, kite beli baju sesame nak..nnt kite kuar leh la kite pakai"


hakahaakahkk..dgn x fikir panjang pe laiee...rezki jgn ditolakk....x elokkann uolss..huhuhu



regee baju neh rm29.90..mcm2 colour ade..rambang mate..tp da dak tu nak warne ni..org banje jgn manyak songel kan...hahaaaa....suke..sukeee


selain tu, mak n abah acik pon ade gak bg hadiah..bukan bg secare trus2 gituk secare ala karte...hakahak...x ahh acik gurau manje...mse gi jalan2 tesco dapat laa neh....

yg disponsor by abah bantal ngan kasot..(kasot x dpt nak mek gamba sobab eehh...x sabaa da nak pakai.kahkah..)
beg duit tu plak,mak yg bg..hehehe...tq mak n abah....
baju tu plak..da cetaaa kan kat atass...huaaa....
mcm2 biase bile ade besday...blanje2 makan....gii jenjalaan(jenjalan je la uolss dr pagik hingga ke malam..)
best..bestt..besday ai kali ni..lagipon da besar kan....x amek port sesangat...insyaallah ingat klu ade rezki taun depan bile besay nak wat kenduri ke sket kan..br berkat umor da meningkat kan...kan...heheheeh
harapan acik taun ni, smuge ALLAH melimpahkan rezeki yg melimpah ruah, memberikan kesihatan pd acik dan keluarge, kehidupan keluarge acik aman bahagie hendaknye....dan acik menjadik anak solehah gituk....
trime kaseh lagik skalik ye yg wish2 besday acik..acik amat2 la terharu gamaknye.....smuge kite sume diberkati Allah......
~alik2 aje umah da malam...~
mak acik sound :
"malam ni gosok2 baju, tudung..ape yg patot...esok pepagik da nak kuar...."
"gi ane mak"
"gi beli ikan laaa kat kuala selangor.."
pergghh..dalam otak..umang aiii..nak ikot ke x nak neh..mest panas..mesti bau ikan,....dan sebagainyee(gedikkk uolssss)
krohhh...krrrohhhh.....tidddooo!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini