Selasa, April 21, 2009

CERITE SEDEY KER??

semalam kan uolss adik acik yg bername jaja tu wat cite sedey plak...
weolss dengar je laa...
yg ade time tu mak, lyn, jaja n acik la uolss....abah kuar amek ika alik keje.....
alkisahhh :
aja : " mak, kawan adek citekan.....kawan die eksiden..meninggal"
pehtu si aja ni gi gelak....
lyn : ko ni kate cite sedey pehtu gelak....
aja : "ok..ok...pastu sebelum die kuar tu die cakap ngan mak die nak minum air teh..."
aja :"pastu da siap2 sume..da kebumi kan....tibe2 kubur die bergegar..."
time ni acik la plak yg gelak.....x baek kan uolsss...tetibe je gelak....
si aja ni baget2 cam kitorang seram arr......huhuu...
aja :"tok imam ni tanye la kat mak si mati ni....mase sebelum anak die meninggal tu die nak makan atau minum ape...."
"mak die kate nak minum teh"
"dorang pon amek laa teh tuang kat kubur tu....."hamboii uolsss......
"tetibe kubur tu bergegarr lagik dan kuar tangan(sambil tunjuk tanda bagusss...taukan uolssss?) dan cakap "TEHH KAWWW PUNYEE"
siot kann uolsss....sabaaa jee....
weolsss pe lagik gelak x hengaattt nyee laa...bolee die wat cite cenggini...hahahaaa.......
mase die tengah cite tu ade la jugak kitorang nyampuk....
"haaa....mesti die cakap MAI SECAWANN".....
sekian cerita sedikit "seram" dr jaja very the gedikss gituk..huaaaaa :)
publisiti uolss...hhahhahaaa :)))see uuu..laaappp uuu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini