Selasa, April 14, 2009

petang yg sadis....

salam uolsss.....chium pipi kanan n kiri sket...nyahahaa...

gitula nok...acik da lame da x update blog nyah...bz dan bz yg teramat gituk...hampeh uolss.....emosi acik pon hampir pulih seperti sedia kala..kuikuiii....
huh......smalam alik lambat sket dr opiss wat keje sket..pastu dalam kul 6.30 br gerak...adoyaiii tetibe kuar dr pintu opis badan jd panas...pale jd peningg...."domam agak ehh"..memang demam...pastu tetibe je ujan plak turun....
selamberk je arr acik alik...aduh, dlm ujan2 tu acik gagah kan jgak la bawak motor tu ha....
hehe..sebenar nye ade kejadian tau dalam ujan tuh....
x disangka2 "kawan"acik tu datang.....wat mase ni aii x pakai tipon tau uolss....malas skett..ape2 sile ym okies...kahakahhh....

"asal awk dtg x bgtau"
"kan ujan nih"
heeheee...wat2 suchee jerkk....

"awk nape?asal jual tipon?mcm mane org nak kol?"
bukan men soal.....
"alaaa....malas nak pakai fon tuh..da ade org nak beli, jual je laaa"

uolss, tau x...dalam mase setahun ni 4 tipon acik tukaw2 uolss....haahahha...bukan manyak duet cume roling yg tu jer....jual amek laen..cenggitu..dapatla acik merasa melaram byk tipon....huuuuu..continuee uolss....

"turun jap motor tu, org ade menda nak cakap"
hahaa....acik da naek motor..selambe gadoh, adek acik no 3(ika) ade kat blakang..huhuuu

"ah...malas ahhh..nak cakap, cakap je laa...tau x da nak dekat kul 7....jgn nak wat haalll".....acik sound la kann...ari da makin golap ni haa....

"awk..betol2 wat org panas..."

"whatever laa"

"daa laaa, pasni jgn contact org lagik..amik awk nye simkad digi neh"
wah..wahhh...uolsss.....dan tu jugak acik terpress motor..wat hati kering alik umah teruss...sadis tau uolsss.....

sampai2 kat umah mase nak parking motor nampak satu makhluk Allah ngah lepak2 atas motor jiran depan umah acik uolss...

"Ya Allah, ape lagik la mamat ni nak haa..."

"awk, tunggu jap org nak cakap"
"ape lagi wak..tolongla org merayu..org x sehat...x larat...org naik dulu"
"ok...naik arr..japgi org sampai umah awk"
"jgn nak wat hal erh.."acik terus blahh

gedeganggg.............!!!!!!!
patah dinding2 kayu kat bawah umah acik tu haa.....

"ape awk neh, tebiat???!!!"
"awk mmg wat sy panas!!"
"so?"
"org dtg jauh2 nk jumpe awk...pastu camni plak!"

xtau la cemane kan uolss, airmata ku ini laju jerk turun......
dah la x sehat....pening kepala......

"awk tau x, org jual enset sebab org nak kongsi2 duet beli enpon awk skalik, ade awk fikir sume tuh!!!!"
"asek2 abg awk.....asek2 keje....org ni ape??"
"org tau awk byk tolong org...tp please jgn nak perbodohkan org lagik"
"awk tinggalkan aje org"....

po laiee...jalan teruss la acik...tinggalla tergedek2 ika kat blakang...

"dek, bg number phone..abg nak kol"
"hurm..aaa...hurrmmm....."ika duk serba salah nak kasik ke x.....hahaaaaa....
sesampai je umah acik terus mandi then tido...da x larat benar gamaknyee....tetibe kul 9.30 tu terjage..sobab apo pon x tau..huhu...
tgk AF diari.....

nak dijadikan cerite uolss....ika n aja panggey acik ingatkan nak buek apo..rupenye " dak tuh " tipon....huhu..

"hello, awk watpe tuh"
"tgk tv la...."
"da makan ubat"
"daa..."
"nnt kite gi carik enpon k"
"hurm...."
"org mintak maaf sgt2...org tau org salah....mara2 awk....awk tolongla jgn tinggalkan org...please."
"ok, org da ok xde pape...., org pening kepala ar....nak tido.."
"ok...nnt jumpe"

so uolss..pepagik lagik die da sampai kat opis acik ni haa...hampeh tull.....layankan aje....huhuuuuu
hahahahaaaaaa....gitula gamaknye uolsss...susah nak digambarkan ape yg akan jadik pasni....smuge menda yg baik2 je k....amiin....

5 ulasan:

  1. ko ni knp beb....sdih jer aku membc keluhan hati ko tu???sapalah yg wat ko mcm ni beb

    BalasPadam
  2. ni gaduh dgn bf ker???

    BalasPadam
  3. ain : sodehh la beb....huarghhh

    kak zura : adehh kakak...memangg hangatt :))

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama15 April, 2009

    Korang ni asyik gaduh jek...aku kawenkn nanti baru korang tau...Nak kawen????? :)

    BalasPadam
  5. nak..nak..nak....kuikuikuiii

    BalasPadam

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini