Khamis, April 16, 2009

salam sumee...
meh2 sini cium tangan dulu.....bukan cium tgn uolss, uolss yg cium tangan acik..kahkahkahh..jgn mara wokehhh...nnt meletop skrin komputer.... :)

wokiess...arini memang gegiler nye acik busy..pergghh x hengat kan...time2 xde keje...langsong xdek keje.....bikin kontroversi "org" cakap ai x wat keje uolsss...men tenet je keje...nnt gaji tu x berkat gituk....huarggghhh.....
arini...dpt men tenet kejap2 jer....hikikkk.....dan arini acik da wat tagged...kahakahaaaa.....
kena ngantaaaa ngan member, huhuuu.....baru tergedek gedek nak wat tagged..org da wat dr 2007 lagik tau..hahahaha

from mr al apis : "hehe..baru wat ke..??hehe"
from mr adha : "kecohh ar lu..bru nk bt tagged ke..?? lomah den.. "

sahaaajeee betoll la dorang ni ann..melomahkan semangat tagged aii jee..huahuahu....cenggitu la uolsss, tapikan acik rase cam best plak men tagged neh...x la boring sgt, cume nyee ala ala same kan dengan myspace ngan frenster..ye dak??xpe la janji uolss bahagie keehh...

da lame x masukkan gamba kan uolss...masalahnye tangan ni malas nak bwk kuar kamera tuh....nyahahaa....ke malassss uolsss...tolong amekkan lehh??(sambeyy kenyit2 matee:)
nanti laa..dalam seminggu dua ni x kott..sobab erhh teramat laaa busy nyeerr...next week da start key in gaji plak..hampeh uolss..memang nak meletup rasenye pale otak neh,tp wat2 menten comell gituk....
sape nak tolong acik uolss?acik kasik upaahh?upah apee?
"keta?"
"beskal?"
hampeehh uolss, acik kasik geguleee up sket dr doposen ke pat posen..gituk??bolee??ngeeee(tampa pipi sendrik 50 kalik)

ok..ok....lupekan yg laen...acik nak kasik sket ucapan raya cina jap..

to : Pn Nurul Zakiah, Pn Rohaida, Pn Fiza, Pn Zaleha, Pn Ajisa dan pada sume Pn2 & Cik2 di JABATAN TEKNOLOGI MAKLUMAT POLITEKNIK SULTAN IDRIS SHAH
-Pd Pn2 yg sedang menanti kelahiran bayi2 comel sy doakan semoge Pn2 selamat melahirkan dan selamat segalanye laa yee...smuge dgn kehadiran bayi2 yg cumel itu mendatangkan seribu rahmat.amiin..
dan
-Pd Pn2 yg masih menanti sy juga mendoakan Pn2 sume mendapat segala ape yg dihajati....amiin......mishhhh uolsssssss...

huhhh...panjang beleborr ucapan acik rinii....tolong2 ye sampaikann...hehehee....
okla uolsss...da hampir ke balikkan ni...(pe ku ngarutkan nehh)maksudnye nak balik da ler>>>>yehaaaa!!!!!
jumpe lagik di sini.....salaaammmm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini