Khamis, April 02, 2009

khas untuk kak FAZILZURA

heehhee...
akak, klu akak tanye awal sket aritu leh la kite jawab

"ha, kak gi cakap ngan HR awal2 sebab kan da nak tamat contract 31 mac ni kan..."

cenggitu laaaa.....tp kte bace kumen akak 1 april..gamak nye ala2 da terlambar gituk...

xpe kak, ade lagik 2-3 org lagik nak masuk tp bulan 5 or 6 la abes contract.....haa, mse tu akak bergegas k cakap ngan HR..hehe...
windu kat akak..da lame x megomel ngomel aka mengumpat(mengumpat ala2 baek k uolss) ngan akak kan..hihkihkikkk......

cakap kat ajil erh..salah plak..hakahkahkaaa..jgn mare kat akil laa..heppy belated besday cayang...sowii xdek hadiahhh...auntie solo lagikkk...nnt auntie da ade ehem2(gamak nye nak suh die belikan laa...)..auntie kasik hadiah besaarrr gileee wokehh..hihkihkhik(sambil lempang2 pipi sendrik..)

wokehh..wokeeehh....jumpe len kali.......ya rebbaaaaa.......

3 ulasan:

  1. mak aiii .. siap ada rentetan tuk akak ke? heheheh tq so much..

    tp akak dh dpt keje lain la cyg.. kat pust bdr dsara(nk join meh la).. ni permenent.. maleh la nak keje kat pett tu .. x berapa sonok, makin jd kuli ade lerr.. hhuhuhu sedih daku

    * xkire tu , adiah kene ada jgk..wakakakakak nnt akak wat house warming kene dtg tau

    BalasPadam
  2. ZIELA, HAPPY BESDAY TO U

    BalasPadam
  3. hahaa....ade makan2 x?hakahak...mesti datangg...(makin debab la gamaknyee..hehee)
    yeke kak??keje ape??de kosong lagik x??nak try gak..heheee....
    thankss....nak adiah..kuikuiiii

    BalasPadam

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini