Selasa, April 21, 2009

horeyyyy!!!!

salam uolss.....meh beratur chium tangan acik ni haa....ahaksss :)
tajuk yg tak semegah tu, mintah mahap uolss..saje je lotak hureyyyyy..biar mantop sket...lalalalaa

okiess....okiesss...ni kisah ujung minggu benarnye...tp biasela uolss acik ni kan rajen..so disebabkan kerajenan tersebut acik update skarang..nyahahaaa....
ujung minggu yg lepas takde ape yg best nampak nye sebab van rosak..."patah kaki" uolss...bukan rosak teruk la cume munyik nye masyaallah da mcm nak tercabut enjin...tp ku tatap menghargai nye gituk sebab van tu la weolss lenjan klu nak kemane2 kan.....so, mangun pagik2 je nengok 3 org family den da xdo...umangaihh, mano plak dorang poie....so mangun2 wat ape yg patot, terus kemas umah...basuh pinggan dan sebagainye uolss....

"mak aihh, lapaa pulokk"dlm ati la uolss...
lame tauuu....da kul 11 lebeh pon dorang x alik lagik....
rupe2 nye, theolss gi makan2...dan yg penting mak acik nuu haa nak potong rambott gitukk.....

seb baek ingat kat isi rumah yg laen kan....nampak jerk beg plastik tu....lega isi perut..kahkahkahh.....
so, xde ape yg besh2 sgt....then da petang sket..hamboiii 2 gadis geletek ni (ika n aja) nak potong wambut jugek...tp bukan kat kedai....saloon umah uolss...hahhaaa....yg tukang potong sape lagik lyn wokeh...xdek keje memasing....

hasil nyeeee : tadaaaaaaaa :)
menyampahh uolsss...hahahaaa.....

dan yang lagik sorang tu x dapek nk diselamatkan uolss..pemalukkk gitu....nyahhha...yg pentingg..potong pendek wokehhh....

bile tahap keboringan tu melampau.....duk kehulu ke hilir kan uolss tetibe teringin nak snap koleksi2 ayah acik ni haa uolss...kekdahnye, ayah acik ni mempunyai hobi mengumpul kereta2 mainan atau ape2 aje jenis keta..cume kereta betul je lum dapat dikumpul lagik..ngeeee :)


sisi depan uolss...gituk laa..sume ade tau uolsss....pe lagik SHELL tu kena bg award la ala2 mcm setiaa gituk...hahaaahhaa

sisi tepi.....lotak atas tv dalam bilik uolss...kalu lotak kat ruang tamu..hempehh...gamaknyee silat panggung laa abah den tu haaa...nengok budak2 kecik maen..huhuhuh :)
hihihkhikk...paling lawak mak acik leh cakap kat dak yg jaga kaunter tu
"ko pilih yg elok2 dek...akak nak bawak keta tu gi pasa tuh..."hahhaaa
selamberkk jer an.. hurm, kalu laa ade doraemon bebtul...pling..plingg...da jadik keta betul, kekdahnye acik gi kojo naek keta tu la uolsss...hahaa..nak yg warne kuning tu okey..huhuhh.....
boringkaann.......ujung minggu yg terpakse lepak kat umah...nengok tb...hushhh...mak.....nex week jum kuar..lalalalalalaaaa.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini