Khamis, April 02, 2009

KEBINGUNGAN......

jumpe lagik laaa mak2 hayam sumee.....
ni ade lagik satu"kekonpiusan" yg acik hadapi akhir2 neh....
wat uolss yg tau kan,ai gi keje alik keje kan melenjan moto kriss abah aii yg baik hati lagik penyayang tu kan....disebabkan motor tu la satu2 nye motor yg family aii ade....ia menjadik kegilaan pd ai,adik2 ai juge abah ai utk nak kemane2 la gamaknye yee.....
dan setelah berfikir panajang dan pendek, maka terdetik la kat hati ni

~aku nak beli motor baru aahhh...."~
~nk amek skuter,xyah nak terkangkang2 nak naek motor...~

x gitu kan.....ahahahahh...menurut kewangan..insyaallah mencukupi...xleh la nak enjoy2 cam dulu...tp uolss seb baek ade banker..nyahahaa...masalah eh,acik ni kesian bonar ngan abah acik tu haa...hajat eh nak boli keto taun ni..sebab eh sian kek anak2 nak poie jalan2...yela uolss,time2 cuti ataupon malam aje, xpe ade van rusa tu van company..leh je gune tp buatnye menggeletek nak gi jalan ari2 keje ke..gamak nye kena la pinjam keta org..x kesian ke kat acik ni haaa....lalalalalaaaa.....
erm..ntah la betul2 dalam dilemaa.....
and last skalik...yg penting....ACIK XDEK LESEN LAGIK...waaaaaaa!!!!!

nak amek lesen dulu atau kuar motor dulu.....
help meeee mak hayam tergebuss!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini