Selasa, April 14, 2009

meeting :))

hihihi..ok uolss arini mmg acik suke suki nak update blog...pagik ni ade meeting ngan boss with staff elite laa kan...xkan staff opis uolss plak...hhaaaa
okiesss...last meeting acik yg kena catat minit kan..hampeh uolsss gementar....so arini yg kena wt tugas tu adalah kak noorma..huhuhh...chaiyok kak...

pd hari nan indah ni mcm biase kami je la 9 org staff termasuk boss duk laa mempersoal2 kan pasal syarikat...huhhuhu.....
stakat ni ok2 je laa....sobab erhh bos acik ni la bos paling sempoi...sporting dan mengambil berat pasal staff die...so kite enjoy..kuikuiii.....tak kose uolss...heheeee.....

"ziela pastikan...................."
"ziela nnt .................."
"ziela kamu kena..............."

huhuuuu...tp uolss acik la paling bahagiee sebab keje acik x le adventure sgt cam lelain..kena kol..kena follow up...keje acik.....sempoiii uolss...bak kate bos acik, acik ni HR SANGKUT k...kahkahahh.....sangkut menyangkut keje nye yee..bukan keje dobi ye uolss...nyahahaaa....

huh....laaa ni da kul 5.20, kaki acik nih x bergerak lagik nak alik....so acik tinggalkan uolss dulu wat arinii....jumpo laie esok..itupon klu adek kerajinan.....huaaaaaa....ddaaaaaaa

assalamualaikumm.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini