Khamis, Mei 14, 2009

TERKENANG DAKU......

terkenang daku zaman2 study dolu....yelaaa, mmg baru setahun je abes blaja tp kenangan manis ngan kengkawan mcm2 kan..harus diingati.....belek2 folder...ade sket je gambo yg ade..sobab ehh mase da nak alik kl time da abes sume tu kan terlampau excited..terdelete user gamaknyee..hambeee koo..sume terdelete...video2 shooting last sem sume nan ado.....haahhaa


wah..wahh..mse ni kat dopan umah pensyarah...dongan selambee gitukk..huaaaaaa....


tu diaaa..nampak acik ngakk??cariin guee dongg......



konvo time.....wit Pn Nurul


umangaihh golap nyeeee....nampak ke acik disebalik tuh....

sedey doww..byk gambo yg x dapek nak diselamatkan daaa...huuu...
punyelah 2 tahun study bersakan amek gamba ilang cenggitu jerk...huwaaaa.a......
sape nak sedekahkan gamba dulu kat aku...ape kes dorang nak simpan gamba acik kan..haruslah delete...hahahaaa.....
kengkawan sume sape nak bg video2 lakon2 dulu tuh...windu sey nak nengok......huaa..mentang2 laa jadik mak......"dinn...ko pegi mane din"...hakhakhakkkk.......
nnt klu acik da dapek nnt mari kite upload wokehhh....daaaaaaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini