Selasa, Mei 12, 2009

I LOVE YOU SAYANG.... :))

Ehemm......rase2 nye mcm da tibe je time nye nak bg tau kat uolsss pasal pakwe ku tersayang.....die ok....rajen pastu suke tulun orgg....boleh terbang....badan tuff(azwan eja camni...)
memang gile aku syg kat die....kahkah..mesti uolss menyampah kan bace....huwaaaaa.....
pape pon tulun erh doakan kitorang sampai akhir hayat......
.................
.........................
.................
......................
..............
......................
....................
..........
........................
.............
...............
.....................
nengok arr gamba die.....jgn mimpi kan pakwe acik ni plak erhhh.... :)
cam romentik kannnn....kannnn...........
alaaa...jelesss la tuhh :)

2 ulasan:

  1. dh agak dh , sure ada yg x kene .. kahhh sekali otoman ler

    BalasPadam
  2. hehehehee....wajah kesayangan hamba :))

    BalasPadam

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini