Sabtu, Mei 09, 2009

SOS PREGO X HALAL????

last week acik search isuhangat, perghh tetibe leh lak terbace pasal sos spagetti yg berlabel PREGO tu x halal..ade daging b**i..yeke????leh caye??nak bace lebih lanjut klik link kat bawah nih..musykil2....
pas alik keje terus acik gegas ke kedai berhampiran(ceitt..mcm iklann chaa) nak pastikan menda tu betol ke dak??hasilnye x nampak pon ape2 berkaitan dgn ape yg org tu cakap.. ke acik yg x reti bace daaa...plz, if ade someone yg boleh pastikan pastu roger2 acik alik k...sobab erh adek acik ni haa suke makan menda alah tu, takot la kan...bile kite da tau itu x betul..baik la kite jauhi kannn,...betol dakkk.....

http://isuhangat.blogspot.com/search/label/isu%20hangat

ok uolss...da pukol 1...time utk berjimba2(bak kate kak zura)......dadddaaaaaa :)
assalamualaikum..............

4 ulasan:

  1. wakakakaka.. berjimba2 yekkk..

    * mmg ler .. sos tu pun xdak tanda HALAL .. kalau nk kasi conpom..col jabatan berkenaan

    BalasPadam
  2. huaaa...harusla ikot akak berjimba2.. :)))

    tu la kak...pas bace artikel tu ase nak muntah gituk...cargasss gi cr sos tuh...tp xde plak...huhu xde tande halal ker....aduhaii :(

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama11 Mei, 2009

    Hurm.. Kalau diikotkan situasi kaw, dah tergolong dalam was2, bende was2 tu haram.. elok tinggalkan jew.. :D

    BalasPadam
  4. tu la mmg aku da tinggalkan...da x makan....erkkkk... :(((

    BalasPadam

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini