Jumaat, Mei 08, 2009

HEPPI BESDAY MUM.... :)

Salam sume....
ok..today ma mum besday..nothing yg meletop sebab ma dad pon outstation...maybe die da wish kot kat mak...kesian kat mak, anak2 da keje pon x dapat nak celebrate besday mak kan...emo japp...uwaaaa...uwaaaaa.....

about my mum :
mak diberi name Hasnah bt Lip, dilahirkan pd 8 Mei 1966..wokehh..jgn wat2 terkejot(tekejot ke nyah..ai agak2 jerk.huhu) mak acik mmg mude lagik..gituk...so this year umo mak bersamaan 43 tahun..sebaya k ngan abah...mak seorang yg penyayang, baik hati(bukan bodek wokehh..) dan GARANG...(huu..takotttt........)tp garang tu mase acik kekechek dulu ar..skang ni da meningkat mude remaja still lagik garang tp sporting dan memahami.....

Berasal dr Kuala Selangor dan mula bekerja di Kilang Zaitun(klu x silap la..sobab eh maso mak den mulo kojo mano den ado laie.....kannn...)
mude uolsss da keje ok...dlm belasan jugak la....dan alkisahnye gaji permulaan amat la ciput....sgt2 tau uolss...x maen2 gi tanye mak aii klu ndak caye....>>>
keje dan keje dan keje dan becinte....wehh mane la acik tau ngan sape...tau2 je acik tau die kawen ngan abah...(hahaha..mmg la klu x mne nak dapat aku kan...)
disebabkan ekonomi keluarga kite x kukuh dan ma parents br nak pelajari kehidupan kite ni didudukkan di umah nenek(aku cite je tau...kesahihan kenala tanye mak aku sendrikk...)
tp every week la ma parent jenguk or bawak alik umah kat selayang...
ok..ok walau ape pon SY SAYANG MAK ABAH SY...(gediks ke??jeles erh...huhuuu)

wehh...gile manyak klu nak cite kesah family kite kat sini...sket2 dah la wokehhh...nak citekan pon pasal mak kan...harusla pasal mak jee...hehehee.
dan yang paling penting yg acik duk merespek mak ni sebab nye kamu mengate je la ape pon....paling x pon die duk kate "biar arr" paling abes pon die mengomel2 ngan weolss adek badek..ok la tu ye dakk...dari bencik membencik org pastu bomoh2 kan..ade ke patot??patot x anak2?? dengki yg amat kannn...mencik ko....hahaaaa
dugaan demi dugaan dan rintangan yg mak hadapi...muge mak tabah kan....anak2 plak still wat hal...x matang lagik la tuh..(except me....walauponn yang adooo!!)

tiap1 ari ulang alik dr gombak ke Klang sebab nye mak n abah acik ni koje kat DONA....udahh2...x payah nak nyanyik...hehee....
DONA....lalalalaala....DONA...lallaaaaa(haku pong da lupe lagu tu camne...huhuuu) dan tiap2 ari jugak la acik ni haa dubb dabbb dubb dabb dlm dada ni sebab nye uolss tau la kan jalan jauh...so doa yg mengiringi setiap perjalanan muge2 selamat pergi dan selamat balik...payah kan..sedey kan... nak carik rezeki...

harapan acik ni haa.nak sgt nengok mak abah toksah susah payah keje....jual goren pisang je kek bawah umah den ni haa...murahkanla rezeki hambaMu ini Ya Allah..... nak sgt...sian mak n abah ari2 keje...
anak dato mana la nak minang aku neh...(gitulaaa klu perasan lebih melanda dirik..larikss)..

ape2 pon....PN HASNAH aka MAK SAYE!!!
SELAMAT ARI LAHIR, MUGE PANJANG UMUR MURAH REZEKI MELIMPAH2....BAHAGIE SELAMANYE, KESIHATAN YG BAIK...DAN SEGALA2 KEBAIKAN...AMINNNN

p/s:
mak, jadik x nak banje makan kat kunang2??heheehheeeee......


Birthday Music

and


Mother's Day
New MySpace 2.0 Layouts

selamat ari ibu juge utk mak kite dan sume ibu2 kat luar sane.....tuk kak zura(ibu akil),bakal ibu kak lissa, Auntie Marina, MummyFaiz, kak VP(mama alesha n an-nisa, kak MV, dan sume2 la ibu2 di malaysia wokehh.....muahh..muahh...opssss...x lupo jugak pado mak angakt aka mak acik ichaamm, Acik Zainab...>>>@

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini