Jumaat, Mei 08, 2009

Tahun menambah anak......

Hamboiii...tajuk xnak kalah uolss...okies, ni xde kena mengena dgn sy yg blm di kategori ibu2 mengandung wokehh...gile uolss, x kawen lagik ok..sile2 la risik.hehee...

mcm ni....di tengahari yg indah lagik ceria ni kan ternampak la dak "abdul hannan" aka junior acik kt poli dulu online kat YM....


gamaknye nampak la status beliau yg kiut sgt "selamat ari jadi sayang.."ewah2 kamu dek...heehheee



setelah itu berborak la kami bagaikan x jumpe 10 tahun da uolsss....ahaksss...tanye2 la keadaan kengkawan die...poli dan lecturer...fuhh...seronok acik dengo Pn Nurul Zakiah da bersalin..but lupe plok nak tanye girl or boy...


anan kate yg byk lecturer mengandung skang ni Pn Fiza br 3 bulan, Pn Rohaida da 5 bulan dan jugek Pn Zaleha pon 5 bulan...Pn Ajisa x dapat dipastikan...anan x bgtau....seronok kan..dengo org dapat anak baru, adek baru...bini baru jek org x bape nak gemor..kan..kan....jgn nak mengades wokehhh..hehehee....



Ape2 pon walaupon theyolss x bace pon blog acik ni haa....acik jugek ingin mengucap kan tahniah berbakul2 pd lecturer2 kesayangan hamba tu sume...semuga anak2 yg bakal lahir itu akan menjadik anak yg soleh n solehah..amiinn... :)))




ni la die dak annan(kiri) belah kanan adalah asmar.....
eceehh...da mcm puteri gunung segantang gitukk.....dak2 junior acik mse kat poli dulu sume ok..x kire la perempuan ke laki ke..sume okies....
cume mestila ade sket kan x ngam..overall sume miut2...huhuu :))

so pade adek2 sume blaja le rerajen wokehh...jgn gediks2....smuge bejaye dunia akhirat.. :))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini