Khamis, Mei 14, 2009

KAMU..KAMU.........

die : ai kamu, buat pe tu?da makan?
aku : wat keje la..belum japgi la...
die : kamu bz sgt ke kite anta mesej x reply?
aku : ye la..bz la jugak
die : dah lame kite x jumpe kamu..reply la mesej kite....
aku : sape suruh kamu gi jejauh...
die : entah....
aku : okies...
die : nanti kite jumpe ye bile kite alik kl
aku : x bole..mak kite x kasik kuar...
die : hurm....kite jumpe mak kamu..
aku : berani?
die : erm..nanti la tunggu kite simpan duet byk2...
aku : tau xpe...hahaaa

huh.....bole ke uolss?entah.....hampeh uolss....
muge2 rezeki die kat sane mencurah-curah....asalkan die kuat bekerja dan nak majukan diri....
jgn lelebeh..nnt mak acik abah acik karate tau laa...kan....x gitu uncle amir ngan auntie hasnah?

~no idea~

2 ulasan:

  1. banyak2 bsabar... igt Allah xmguji seseorag lebih drp kemampuan sseorg itu..insyallah ad yg lebih baik utk cik @labuchee..

    BalasPadam

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini