Selasa, Mei 26, 2009

HARI EDIT MENGEDIT SEDUNIE..YEHAAAA......

arini xdo manyak keje...makanya byk masa terluangg...ahaksss(bos aku nampak abess..)
smalam gigih google software nak edit gamba.....x gituk...hahaaaaaa
so br la mule nak berjinak2 dlm dunia edit..haa..lambat kan...org da ke bulan acik ni haaa adoo laie kat gombakk.. :)))))
ok..ok....firstly nak mintak hampun mahap di hari raya kat kak zura sebab cilok gamba beliau hahahaa....saje nak test editt...x mara kan kakak...mara ker???larikkssss scr marathonn :)
ni hasilnyeee... :)
sile la amek kak.........


akil dan ayah ibunyaaaaa.... :)


kahkahh...ni anak neighbour kite..hahaaa
nur farah illyana.......


wahh..ilang jerawat bagaaiii....huwaaaa!!


lovee...n loveeeee....sayangi diri anda... :)



ahakkkssss..yg no sowii memanyakk sebab ngah verangan ratu gituk...hehehee.....
besh..beshh....ate xde koje le teman asek mengedit gambo je koje nyee yeee....hahhaahaa
ape2..kite enjpyyy :)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini