Isnin, Mei 04, 2009

TAGG DR KAK ZURA....yehaaaa!!!

Names that friends call U:
1. Ziela
2.Iela
3.La

4 most important dates in your life:
1.Ma Besday 4 April(udah lopehhh)
2.Mak(8.5)Abah(28.2)
3.Adek2...Lyn(28.9)Ika(23.9)Aja(18.12)
4.Besday acik Ichaam(11.4)

4 things you've done in the last 30 minutes:
1.Bace Paper
2.Test Printer...rosak dowww
3.Reply mesej acik icham
4.Gi Supreme gi beli topup

4 gifts you would like to receive:
1.Iphone Apple tu h laa...
2.Keta
3.Duet...nak duet wehhh
4.Jam Polo

4 of your favourite hobbies:
1.Masak(tp malas nye nak siang2 ikan,ayam dll...bole?)
2.search tenet
3.nengok tb
4.Singing..(x sedap pon pedulik hape aku..kuikuiii)

4 places you want to go for vacation:
1.Makkah(bercuti sambil beribadah gitu..:))
2.Paris
3.Pangkor...pulau2 laaaa...
4.Bali/Bandung...sopping weehhhh

4 things always found in your bag:
1.Purse
2.Enpon
3.Camera
4.Losyen Mustajab..hahaa kantoii...

4 u love so much:
1.Mak n Abah
2.Adek Badek
3.Acik Icham..siket2 jerk...
4.Duetku..ohooooo...sebab sy x suke sopping...tp suke beli barang...huaaaaa

4 things 'special' for you:
1.Family acik daaaaaa...
2.Kesihatan, Rezeki, kebahagiaan dan segala2 kebaikan dr Allah
3.Jam aku yg murah tu tp kalis air wa ckp lu...huhuuuu
4.Keje acik laa...kire spesel gak...huhuuuu

4 who you would like to answer this survey
1.Ain
2.Lela
3.Din

huaaaa..tu je kawan yg den adooo...huhuuu

4 ulasan:

  1. bagus dh wat kejo ..

    * lum start lg lerrrr.. 11 may baru start

    BalasPadam
  2. tq...tq..sonok ...
    owh yeke kak...ingatkan da start..ni duk umah ja kaa???

    BalasPadam
  3. dok umah jek ..11 may baru koje kat dsara height

    BalasPadam
  4. uh la laa...jge akil la yeee...heheee....
    ape2 pon smuge suksess slaluk... :))jgn lupe kat kite k....

    BalasPadam

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini