Sabtu, Julai 04, 2009

Ade keje Ke Lepak Jer??

Salam uolss...
wah...udah lama x update blogg bukan maen pemalasan uolssss....
sobona ehh bukan malas weh...cume busy sket....(iyee...x tipuu tau)
cerita ni acik da peram seminggu makanya dah masak arr kan..kahkahh....
biase la bile da keje ari sabtu ni memang slau byk time jimba2 kan.....kebetulan sabtu nan indah itu hanya brp kerat je dtg opis
acik mmg teror men golf...hahahahaaa.....
pogang kayu golf pon x betoll...
ok...wanita itu menyorokkan identiti....kahkah...
takot bos cam, mano tompek dorang men golf ni.... :)
seumo idup ini la kali pertama pegang kayu golf...
nerbes uolsss...ase cam men golf bebetol..(hampehhssss....)
men gituk2 je pon da berpoloh2.....
basah ketiak..nyahahaaha
kalu bos tau habeeeeeesss :))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini