Khamis, Julai 30, 2009

Responsible siket...

Fuh.....
Nooraziela anak Cik Amir, bawak2 bertenang ok....
Seperti mana yang uolss tau yang acik ni masih lagik pemegang Lesen Agung :)
Ade L wokeh....

Alkisah, patut nye test JPJ acik berlaku pada hari ini, Khamis 30 Julai 09.
Tapi disebabkan tak ada sikap bertangungjawab sesetengah pihak terpaksa lah ditunda pada tarikh yang tak tetap lagi...

Wah, ayat macam nak wat karangan BM cikgu Jenab....huhuuu :)
Weh, please la kalau korang x berangin ke??
ya yaaa yaaaaa, memang tak baek buat org macam tu..FULL ok aci bayar tanpa hutang 1 sen pun.....aduss Apakah ini uolss??

Apakah acik ni terlalu mementingkan diri? perlu membiarkan test itu ditunda dan ditunda sehingga acik beranak 2?? mesti la tak kan uolss?tapi please laaa........
Takkan la nak kenakan org camni....Dahla SEDARA wehh :(

Hurm...Tapi x baek kan nak marah2...tak elok, kan ko pose zila......Saba dan Saba yo :)

p/s : Doakan kejayaan Acik erh mase nak test JPJ sok..... :)

2 ulasan:

  1. tu la kak....da la asedara...tp wat camni plak...xtau la kak...susah sgt erh nk booking test??xpela, redha jer.....

    BalasPadam

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini