Khamis, Julai 23, 2009

Sale...Sale....Sale

Hamboi, tajuk cam sale gegile je...
Hari ni bersamaan 23 Julai 2009 adalah jatuhnya hari membeli belah untuk Jcard Member uolsss....Apo laie, jum gi serang le Jusco yang berdekatan...
Alkisahnya, insan-insan yang suka pada sale ini termasuklah Bonda Acik yg tersayang...huhu

Mak : (Cakap kat Abah Acik le) Esok Kalu Dorang tanye nape mak x datang keje cakap mak sakit kepala erh?
Abah : Yela..(Pasrahh..)

Huahuahuaaaa...tak aci laaaaa, org kena keje...Mak mane bole berjimba2 keseorangan..Nnt takde teman berbual (alasan....ngeeee)

SELAMAT MEMBELI BELAAAAHHH :)
sAMBIL jELes2.....

Inila Mummy ku yang sedang enak2 mencuci mata......hehe :)
Mak, nanti belikan orang sepasang sepatu ye, bilan depan kire (ewah, ayat....sopan lagi penyayang :) )

2 ulasan:

  1. amboi nk serang JJ ler ni yek ..

    mlm kang mmg akak nak g jj maluri ..

    BalasPadam
  2. ok..kak...sesame la kite menderma kat JJ..Opsss :)

    BalasPadam

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini