Selasa, Julai 21, 2009

BERCUTI SEMENTARAA :)

Salam Uolsss.....
Lame doh tak update2 neh...Jeles tau ngan mike2 yang selalu mengupdate blog...nyahaha
Buat mase beberapa saat ini saya isytiharkan saya akan berehat(wah..berangan macam blog ko ni ramai org tgk..)
sobab musabab eeh , biase la kan dah nak akhir-akhir bulan ini tigas sy bermula lagi "BUAT GAJI"

Maka nya sy amat lah sedih...x laa, da menjadi tangung jawab as pekerja kan..harus buat...
aduhaii...bilik aku ni da mcm tempat sampah sarap da.penuh ngan kertas..nape kamu malas AZIELA.....tulun, mahap pada semua yang berasa semak apabila masuk ke bilik saya..
Saya akan menyettelkan bilik ini seperti sedia kala apabila h ati saya udah tenang dan tenteram...
matiks laaaa kena kutuk ngan orang...haaaha

Sekian sahaja tazkirah dari Professor kellon LABUCHEE..
Wasaalam.
Jumpe nex time :)

2 ulasan:

  1. padan ler diammmm jek .
    tgh wat gaji yekk..

    BalasPadam
  2. hehee..ye kak..wat gaji le akhir2 bulan neh... :)

    BalasPadam

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini