Isnin, Julai 13, 2009

Kalu Daa Jodoh :)

Assalamualaikum......atok...owhh atokk...
tetibe kan ape kena nya dengan atok pulak..heheee
Apekabar uolsss??sorilaaa acik skang ni banyak berdiam diri..(ayat mung ewaaahhh...)

Lately kan ramai orang kahwin, orang bertunang dan berkaitan.
So, dengan itu kawan-kawan acik juga tergolong dalam orang yg buat majlis tuh..ewahhh....
Firstly acik ni haaa nak mintak ampun maaf le pada rakan-rakan yg jemput ke majlis tunang ataupun perkhawinan yang tidak dapat acik hadiri... mungkin pada ari yg sama banyak hal yg perlu diselesaikan..ewahhh (betul ni wehh x tipuu tau.....)

Alhamdulillah, acik juga tumpang gembira bebenor sebab korang dah bertunang or kahwin....
Jgn duk tanye acik bilo yo???jika udah sampai tarikh nya yg telah ditetapkan oleh Allah S.w.t insyaallah ade la jemputannye yee....huwaaaa......stop


okies...ni Siti nur fairus n tunang nya Sham
Dorang bertunang pada 7.06.2009
dan insyaallah akan diijabkabulkan pada bulan Mei 2010...wahh suka acik neh :)) makan free yehaaa!!


yg atas ni plak Norhidayu dan tunangnye Epul
Tarikh tunang nya 13.06.2009 betolkan weh??ngeee....
Insyaallah akan bernikah pada hujung taun ini...wahhh, ni kalu salah abes aku...nyahahaaa

Dan gambar2 tersebut telah acik ciplak di frenster memasing..yehaaa....
Harapan acik ni haa cumo satu yoo.....Nanti dan dan nak kawen jangan lupo jomput kengkawan...
terutamo ehh acik laaaaaa....wiwiwiwiwiwiiiii... :))

-Smuge BerBahagia Hingga Ke Syurga-aminnn

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini