Isnin, Julai 13, 2009

Single AJe.....

Sebenar nye gamba yang ni acik nak masukkan dalam entry bertunang nunang tadik...Lupo ar...
Tinggal Kami bertiga..huwaa.....mesti zured dulu, kan..kan...
aku chop last keh....
seha, me and zuraida

hehe.aku ke paling tinggi : )
dak fairus dah x leh join org2 single se malaysia wokeh....

motif letak gamba ni... " kami kawan forever"
~sekawan x sepakwe~
nota gigi : kalu mak acik baca ni abes..lalalalallallaaaaaaaaa

windu gilerz weh nak ke zaman sekolah dulu....
belajar rerajen, baik- baik ngan kawan(alala tok...), baik ngan cekgu....
mesti skang ni acik dah jadik angkasawan ( pe kes plak kan, duk kelas ekonomi tetibe nak jadi angkasawan..jgn sawan dah acik chee oiii)

kengkawan politeknik acik pulok..semesti nye single mingle lagik sebab mereka belajar lagik...huuu.....

lela, wani, ros, me, ena n ain....
cingleeee wehhh : )


aku cop last weh...korang janji 2010 kan...huhuuu
me, ros, wani n ain....dak wani adalah pelajar..makanya belajar ye syg weh....ngee :)
p/s : love u maa fren :)
u love me dak??kalu love blanje arr wehh....kahkahh

2 ulasan:

  1. hahahhaha love u too beb..nyah ziela..mak pun single gak hehhehehhe..aku tepuk ko...ko kahwin dulu...x kira...ngeee :-)

    BalasPadam
  2. weh..ape pulok..ko kaye ko kawen arr dulu..hhahahhaa...ko dah ade anak 2 br aku lak kawen.... :))

    BalasPadam

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini