Khamis, Julai 23, 2009

Bengang nye Haku :(

Salam uolss....
Pagi pagi lagi kepala otak acik ni...
Bole ke trime dek akal??waaaaaaa..........

Acik Ichaam : Esok kamu xyah puasa erh. kite belanje kamu breakfast..
Aku : Yeah...Ingat tau, kul 7.30pagi, kite tunggu kat opis
Acik Ichaam : ok..kite jumpe esok.
Aku : Confirm erh....
Acik Ichaam : Iye, confirm...daaaaa

So, dengan tak berape megah nye aku nunggu laa kat bawah opis aku ni ha, amik ko da kul 745 die still x sampai..aku nak kol handphone die hilang....

Aku : Salam, Angah..Sham tido lagik ye?
Angah : A, ah..Jauh la angah nk bagi tipon kat die...
Aku : Ok..Xpela..Trime kaseh

Adeh, teros asap kepanasan hati keluar berambu-rambu....ewah, gitu la nak menunjukan kemarahan kan....Terlepas 1 day ok, puasa....puasa... :)
Hurm, teros order kat pak cik tu "teh ais" 1....bole plak ais tak sampai lagi, hampeh uolss....

HOW DARE U ACHIK ICHAAAM......I H ATE U!!!hahahaa, tetibe emo kan....

asal tetibe mate aku nampak juling..arghh abaikan ok...teknik ambik gamba yg salah...ewahh :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...