Khamis, Julai 30, 2009

Huh....Sadis

Salam Sume...
Sebenar nye xde la sadis sgt..hehehee
Lately ni kan, rase badan tak berapa nak sihat je....
Petang2 Badan rase macam nak demam, tekak gatal2, batuk2..Apakah ini uolss?
Maybe sebab puasa kot..hurm, x logik jugak kan sebab selalunye biase je...

Ya Allah, DugaanMu.....

Yela Uolss, sekarang ni orang dok risau penyakit satu tu la...
takut jugak, sebab kite duk jumpa orang mane2 kan...
Aduss, risau lor.....
Ingat nak gi check darah ke............nak gi Klinik Panel, umangaihh dah la punya mahal tapi ubat ubatan dia x berkesan langsung :(
Takut bile sakit ni berlarutan, batuk2 la esok2 asthma acik tu datang balik... tu rupe dah payah tu, subhanallah.... Muge2 dijauhkan dari penyakit yang tidak2..Aminn :)

Tekak gatal, nak minum air..Arini puasa...SAbar je laaa....
Aduhh.........

2 ulasan:

  1. baek ko g jmpa doktor beb..takut melarat nnti

    BalasPadam
  2. hoo....tu la insyaallah aku gi...
    ingt nk gi kerajaan kan....murah sket..huhuuuu

    BalasPadam

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini