Isnin, April 04, 2011

Hepi Besday To ME yang ke 18..uhuhuhu

Eceh, nak lotak gamba feeling kurus yo..Takut tak muek lak Belog ni kang kalu lotak gamba acik boto2 kanss?ihiks.. Today bersamaan 4 April 2011, Genaplah 24 tahun acik bernapas di muka bumi Allah ini.Syukur Alhamdulillah atas nikmat yang telah diberikan. Dah bosa dah anak Cik Amin nan Cik Nah ni haaaa.. kui3. Walaupun lately banyak bona peristiwa2 sodih menimpo acik, acik bersyukur sobab masih laie diberi peluang untuk melihat dunio ni. Alhamdulillah, mungkin kesedihan2 itu la pembuka bagi beribu2 kegembiraan yang akan acik tempuh pada masa akan dtg kan. Syukur.. :) Duk termonung ingatkan zaman kocik2 bosa polompang gogasi, tegolak2 sorang. Acalawak je, (eceh....bile tibe ari jadi je sume nk rewind kisah2 kecik2 kan..) Fedulikkk la kan.. Standart cite la orang kate... Dari Umo bape hari tah, Mak Itam dah take Over jage acik sobab eh dio takdo anak laie, pastu kan mak apak acik kojo.. Lepastu, duk nan Nenek plak. AlFatihah tuk Arwah Nenek,Atok,Tok Tan,Tokna,Onyang,Yop,Makngah dan semua keluarga2 kita yang telah meninggal dunia.Smuge Roh mereka ditempatkan dikalangan hambanya yang soleh dan beriman, Amin... Sampai la umo 9 Taun, duk bawak tiak nenek tu.. Kehulu kehilir jadi bodigad nenek. Careeee tak cha??(macha...) uols la macha..ahhahaa..sory2, jgn kasi lempang..kasi adiah takpe. :P Lepas nenek meninggal dunia, acik diterbangkan balik ke Australia. Ceh, nampak nooo menipunyeeeee... Alik duk dengan mak apak acik la, di taman pinggiran, bt caves.wah, penuh maklumat! :P Cam tak caye je, budak pompan yang suke melawan cakap nenek die pastu suka sentap duk bawah pokok jambu depan umah tok ketua tu dah besauuuu, dah leh tawen da weh. eceh2!gedik la tu kan. Trime kasih syg2 ku yang telah penuhkan wall pesbuk wish besday. Terharu tau kite.. Malam tadi dimulai Si Ibu Iris wish, pastu Rakan Cemolot Acik Neena, pastu Zured..weh mak hayam, luv u la....Adik2 ku, siap mesej padahal kt sebelah.. Paling sentap dikala 12++ tengah malam mak nyanyik laguk besday, Mekaseh la sume ye.. hehe.. Pagi tadik Mummy Sally call siap nyanyik2.. Mak aih, kek mane??asek nyanyik2 je kan? (Cehhhhh nak mendemand je keje kan...ahahahaa) MEKASEH JE YANG LEH ACIK LEH BAGI.. NAK KASI FERRARI SORANG SEBIJIK TAK CUKUP LAGI 4.99 SEN. TUNGGU JE LA YE.. NGEH3.. Yeahhhhh...kite da beso, leh tawen...leh tawen... Sambil loncat2 n tepok tangan.. (Jgn ce nak membayangkan k...Acik lepuk montot korang kang.. heheheehee.. :) Doakan kesihatan Acik ek korangggg... :) Love uols! Tataaaaaaaa..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini