Selasa, April 05, 2011

Astro Byond PVR (Bahagian 1)

(Review Astro Byond PVR) Ingat lagi masa rakyat malaysia sibuk dengan Akademi Fantasia 1, kami sekeluarga sibuk menumpang rumah jiran nak tumpang tengok AF. Kasihan ye dak? tak mampu lagi gituk. Tak lama tu Kotak Astro tu jadi penghuni jugak kat rumah tu. Tak payah lagi nak buat muka seposen bila tiba hari sabtu. eceh! Rezeki tahun 2011 ni, Astro Byond PVR pula menjadi penghuni rumah kami. Sangat seronok la kan, terima kasih Nuffnang dan Astro kerana memilih saya diantara 10 pemenang yang memenangi Langganan Percuma selama 1 Tahun Astro Byond PVR, sudah tiba masanya persaingan hebat sedang berlangsung di pusingan kedua untuk memenangi Tiket Melancong ke Sabah. Layak ke ni? Cuba nasib la ye, ade rezeki. Alhamdulillah. hehehe..


Apa itu PVR?

~PVR ialah "Personal Video Recorder". Dalam erti kata lain, Perakam Video Peribadi. Kita boleh RAKAM kesemua cerita kegemaran kita tidak kira masa, tak perlu gusar bila cerita kegemaran sedang ditayangkan kita berada di luar. (eceh...nampak tak keseronokkannye?heheh) Banyak kegembiran, kemudahan tentang PVR yang saya nak kongsikan bersama. Jumpa bahagian seterusnye ye ye ye.. :)

1 ulasan:

  1. aik..xde pun bhgian seterusnya kekeekekekekeke ~~~

    BalasPadam

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini