Isnin, April 25, 2011

Ketika mereka masih muda

Last week, mak sebok cari buku bank abah tapi idak ler jumpe yang jumpa nya khazanah2 alam yang dibiarkan beratus tahun dahulu ( nampakkk no menipuu nyeee.. )
Banyak weh gamba lawak2 mase kecik, acik tak sempat lagi nak scan kasi jaja kat kat sini kan.

Alolololo....Nomeinyeeeee ALong ni. Ni dak Danial Firdaus yang nomei mase kecik, tapi dah beso ni comel la jugak. (eceh..kang ngajuk lak. ahahahaa) Gambo ni masa dorang duk kat pinggiran lagi tapi skang dah duk putrajaya, Danial pun dah umo 9 tahun, dah ada 2 adik dah. ehehehehe. Danish dengan Delisha pun Comei jugakkkk.. Gambo je tadek. :P Muah3!!


Ahahahahhahhahhaa.. Jangan gelak lebeh2 karang sentap makcik2 3 orang ni, Gile lawak weh mase gamba kite kecik2. Tengok je la gamba adik acik yang kecik skalik (Pakai baju kurung biru) plawok plawok plawok. agagagaga...

Mengigau ke uols tido tatkala melihat gamba ini adik2 ku?

Patu gambo Abah masa muda lagi ni. Masih berisi lagi, sekarang dah slim sket. eheks!


Mane gambau kau Acik??????

Eceh.. Takyah la menjaja gamba acik lak kat sini kan. ahaha Tak sempat lagi beb nak scan nengok la nnt senang2. Gambo mak pun tak sempat lagik, nak gi selongkar peti besi jap nak carik gambo terbaek dari ladang!

Jumpe lagi uols. :P

2 ulasan:

  1. hahhahaha..ala ko saja x nak tunjuk pic ko masa tecik2 kan...takuit tersebar rmai...mcmlah mak xtau noks ~~~~

    BalasPadam
  2. Miahahahaha..Acik kecik2 cun okeh kah3..

    BalasPadam

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini